לא הנפילה היא עצמה שכואבת, אלא המגע עם הקרקע. אבל זה לא השפיע בכלל על אד שירן, שנפל כשעלה על הבמה בעת הופעה ונפל. המעידה שלו לא נתנה לו לעצור בעדו, הוא התרומם מהקרקע כמו גיבור והמשיך את ההצגה כמו כוכב אמיתי. בסרטון שצולם, שירן נראה דוהר אל הבמה, כשהקהל מאחורה צועק את שמו. אממה, בעת שהוא רץ במדרגות אל הבמה, רגלו אחת נתפסה במדרגה האחרונה של הגרם, מה שגרם לו ליפול.

אד שירן (צילום: רויטרס)
אד שירן (צילום: רויטרס)

אך לאחר הנפילה, שירן לא עצר. הוא התרומם במהירות שיא, חייך אל המצלמה, הקפיץ את הגיטרה שלו והמשיך להעלות אל עבר הבמה. את הסרטון הכוכב העלה לחשבון האינסטגרם שלו. בסוף הסרטון, שירן הוסיף גם את הגיף האייקוני של קיאנו ריבס, מהסרט נקודת שבירה משנת 1991. ההתאוששות האלגנטית של שירן זיכתה אותו בשלל תגובות מרימות ומעודדות מהחברים בביצה ההוליוודיות.

View this post on Instagram

A post shared by Ed Sheeran (@teddysphotos)

מהמגיבים נטשה בדינגפילד כתבה: "הכי מהיר לקום אי פעם". סטיב איוקי הוסיף: "כן! הצלחה". גאווין דגרו עודד את חברו באומרו: "אף אחד לא שם לב". מקרה הנפילה התרחש באוסקה, יפן, במהלך סיבוב הופעות העולמי שיצא אליו כבר ב-2023. כזכור, שירן בילה חלק ניכר משנת 2023 ברחבי אוסטרליה, ניו זילנד וצפון אמריקה לפני שקבע את סיבוב ההופעות הנוכחי. שירן יופיע גם במזרח התיכון, בבחריין ובאיחוד האמירויות. ואנחנו שואלים - מתי אצלנו? 

אד שירן נופל מהבמה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
אד שירן נופל מהבמה (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)