ג'ניפר אניסטון ודיוויד שווימר, לנצח רוס ורייצ'ל מ-"חברים", מכירים כבר כ-30 שנה לאחר ששיחקו יחד בסיטקום המצליח ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית, לכן מן ההיגיון שכשהם יפגשו אחד את השני בצורה רנדומלית לחלוטין ברחוב הם יתלהבו ויאמרו שלום. הופתענו נורא לגלות שכששווימר נתקל בחברתו הכוכבת ברחוב, היא כלל לא זיהתה אותו. סתם לא הופתענו, ובכלל מדובר בפרסומת חדשה לסופרבול בה השניים מתאחדים, אבל מדובר בפרסומת אייקונית במיוחד, וחוץ מזה, תמיד כיף לראות שרוס ורייצ'ל כבר לא בהפסקה.

דיוויד שווימר , ג'ניפר אניסטון (צילום: Getty images, LUCY NICHOLSON)
דיוויד שווימר , ג'ניפר אניסטון (צילום: Getty images, LUCY NICHOLSON)

הסופרבול, שנחשב למשחק החשוב ביותר בליגת הפוטבול האמריקאית וזוכה באופן תדיר להיות המשדר הנצפה ביותר בארצות הברית, יערך ביום ראשון הבא, ה-11 בפברואר, וכמו בכל שנה, החברות הגדולות ביותר באמריקה משקיעות מיליוני דולרים על מנת להשתחל להפסקת הפרסומות של המשחק. השנה, נראה כי מדובר בגבהים חדשים של הפקות, לאחר שחברת המשלוחים Uber Eats איחדה לפרסומת אחת כמות כוכבים מסחררת, ביניהם גם אניסטון ושווימר. הפרסומת המדוברת שמוכרת את שירות המשלוחים של החברה, שעושה שליחויות בערך לכל מוצר אפשרי בפלנטה, דוגלת בסלוגן לפיו "כדי לזכור משהו, צריך לשכוח משהו אחר, לפנות קצת מקום". וכך יצא שבתחילת הפרסומת, אניסטון נתקלת בשווימר שמתלהב לראות אותה וזו בתגובה עונה לו "נפגשנו פעם?", הדיאלוג המצחיק ממשיך כשזה עונה לה שהם עבדו יחד עשר שנים, "עשר שנים? היית נהדר" עונה אניסטון וזה מחזיר לה: "את עדיין לא יודעת מי אני נכון?". הכוכבת מתוודה שהוא צודק והולכת מהמקום תוך כדי שהיא עוקצת: "כאילו הייתי שוכחת עשר שנים מהחיים שלי".

מוטיב השכחה בפרסומת לא מסתכם בשני המגה כוכבים, כי כפי שהזכרנו, אובר גייסה צי של כוכבים ענקיים לפרסומת, וכך יצא שדיוויד וויקטוריה בקהאם מנסים להיזכר בשם של להקת ה"ספייס גירלס" בה היתה חברה ויקטוריה, כשדיוויד שואל אותה: "לא היית פעם נערת פפריקה או משהו?" וזו עונה לו "זה לא היה האחיות קינמון". גם הזמר אשר, שעתיד להיות מופע המחצית המדובר, אומר בציניות לחבריו "הלוואי שאזכה לקחת חלק במופע המחצית מתישהו".  

דיוויד וויקטוריה בקהאם (צילום:  Gareth Cattermole  Getty Images)
דיוויד וויקטוריה בקהאם (צילום: Gareth Cattermole Getty Images)