הביצה ההוליוודית נרגשת להודיע על זוג חדש בתחילת דרכו. מדובר בלא אחרת מקים קרדשיאן שהתחילה לצאת בתקופה האחרונה עם בחור חדש. אתמול (שבת) התפרסמו תמונות פפראצי ראשונות של הזוג הטרי בלאס וגאס. השניים נראו יוצאים מהמלון המפואר בדרכם למה שנראה כמו ערב דייט לקראת הסופר-בול. בשבוע שעבר השניים אף נצפו מבלים ביחד בטקס הגראמי, אך אליה הגיעו בנפרד. אז במי מדובר? השם הוא אודל בקהאם ג׳וניור, בן 31, שחקן פוטבול בנבחרת בולטימור רייבנס.

השמועות על הקשר התחילו כבר בספטמבר. עם זאת, השניים שמרו בקנאות ובסודיות את את הזוגיות המתהווה, זאת מאחר שלאחרונה בקהאם ג'וניור נפרד מזוגתו ואם בנו היחיד, לורן לולו ווד וקרדשיאן, שמבוגרת ממנו ב-12 שנה, לא רצתה להיתפס כ״מפרקת משפחות״ כך על פי מקורבים. השמועות בהוליווד מספרות כי השניים נמצאים בקשר כבר מעל לשנה, אך מקורבים אחרים טוענים כי השניים נראו יחד כי הם חברים טובים שנמצאים באותם מעגלים חברתיים. 

מקור ל-DailyMail, סיפר כי ״קים בקשר רומנטי עם בקהאם מאז הקיץ וניסתה לשמור את זה בסוד. היא לא נפגשת עם אף אחד אחר כרגע. לפחות לא ממה שהחברים הקרובים שלה יודעים״. על פי השמועות, השניים ייראו בסופר-בול ביחד ואז יחשפו את הזוגיות שלהם, אבל עדיין מוקדם לדעת. כמו כן, על פי המקור, קרדשיאן נמנעה גם מלהציג את הזוגיות שלהם פומבית מתוך ניסיון להימנע מתגובה מצד הגרוש קניה ווסט.

View this post on Instagram

A post shared by UpscaleHype (@upscalehype)

כידוע, קים וקניה היו נשואים 7 שנים ולהם יש ארבעה ילדים משותפים. הגירושים של השניים נכנסו לתוקף בנובמבר 2022. כחודש אחרי, ווסט התחתן עם אשתו הנוכחית, ביאנקה סנסורי. כשקרשיאן נכנסה לקשר עם פיט דיווידסון, זה לא שימח ווסט בלשון המעטה, שלקח על עצמו את דיווידסון כמטרה. הראפר איים על הקומיקאי, לעג לו ברשתות החברתיות ואף צחק עליו בשיריו השונים. לאחר שהקשר הקצר בין קרדשיאן לדיווידסון נגמר, ווסט פרסם ידיעת עיתון מזויפת תחת הכותרת: ״סקיט דיווידסון, מת בגיל 28״. לא פלא שקרדשיאן לא רצתה לפרסם את הזוגיות החדשה שלה. 

קים קרדשיאן ופיט דיווידסון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קים קרדשיאן ופיט דיווידסון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)