השחקנית קייט ווינסלט גרפה הצלחה מטורפת בעקבות הסרט "טיטאניק" שיצא בשנת 1997, אך כעת היא חושפת כי לא ממש נהנתה מזה. ווינסלט ששיחקה לצד ליאונרדו דיקפריו, הייתה רק בת 22 שהסרט יצא לאקרנים. היא סיפרה שחייה השתנו באופן משמעותי והפכו ל"דיי לא נעימים", כשהיא נאבקת במראה שלה ובזה שצופים בה מכל פינה. 

בראיון חדש ל-PORTER, ווינסלט, כיום בת 48, סיפרה שעכשיו הדברים שונים. היא אמרה שהתעשייה והציפיות שלה השתנו, וזה נהדר עבור בתה, מיה ת'ריפלטון, שחקנית מתפתחת. "עכשיו זה שונה. מיה היא מאוד אדם בפני עצמה. [נשים צעירות עכשיו] יודעות להשתמש בקול שלהן", הסבירה. "הרגשתי שאני חייב להיראות בצורה מסוימת או להיות דבר מסוים, ומכיוון שההתערבות התקשורתית הייתה כל כך משמעותית באותה תקופה, החיים שלי היו די לא נעימים".

טיטאניק, לאונרדו דיקפריו, קייט וינסלט (צילום: רויטרס)
טיטאניק, לאונרדו דיקפריו, קייט וינסלט (צילום: רויטרס)

"עיתונאים תמיד היו אומרים, 'אחרי "טיטאניק", יכולת לעשות כל דבר ובכל זאת בחרת לעשות את הדברים הקטנים האלה'... ואני עניתי 'נחשו מה, להיות מפורסמת היה נורא. הייתי אסירת תודה, כמובן. הייתי בשנות העשרים המוקדמות לחיי, והצלחתי להשיג דירה. אבל לא רציתי שיעקבו אחריי כשאני מאכילה את הברווזים", טענה.

זו לא הפעם הראשונה שבה ווינסלט מדברת על ההשלכות של להיות כוכבת ראשית של שובר הקופות. בשיחה עם הלוס אנג'לס טיימס אמרה ווינסלט שהיא "פוחדת מהוליווד" באותה תקופה. "מקום גדול ומפחיד שבו כולם צריכים להיות רזים ולהיראות בצורה מסוימת. וידעתי שאני לא נראית ככה או מרגישה שאני מתאימה לשם, אז אם אי פעם אהיה שייכת, אני צריך להרוויח את המקום שלי ומבחינתי, לא הרווחתי את זה", אמרה.

עם זאת, ווינסלט הסתגלה, ברצון או שלא, לתהילה, מילה שהיא מכנה "מגוחכת". "אני שמה על עצמי [תהילה] ממש בקלילות. זה לא נטל, שום דבר מזה. ['טיטאניק'] ממשיך להביא לאנשים כמויות עצומות של שמחה. הפעם היחידה שאני אומרת, 'אוי אלוהים, תתחבאי', היא אם אנחנו על סירה איפשהו," היא התבדחה.

קייט וינסלט (צילום: Splashnews)
קייט וינסלט (צילום: Splashnews)