הזמרת המצליחה אדל שונאת להיות מפורסמת והיא לא מתביישת להראות את זה. במהלך ההופעה שלה "סוף שבוע עם אדל" בלאס וגאס במוצאי שבת, זוכת הגראמי דיברה על התמונה הויראלית שלה ממשחק ה-NBA ובה פניה נראות אומללות, וחשפה שהיא גרמה לעצמה להיראות נסערת בכוונה.

"אני יודעת שזה נשמע מטורף, אבל אני ממש לא אוהבת להיות מפורסמת", הסבירה בסרטון TikTok שפורסם על ידי מעריצים. "אז ברור שאני יודעת שאני יושבת במגרש במשחק כדורסל, מה שלא יהיה. אבל ריץ' [פול] עבד בחדר ההלבשה, דיבר עם שחקנים ואנשים אחרים. אני הייתי בסדר. לא היה אכפת לי".

@_adele_poland_ #adele #foryou #fyp #adelefans #adeleadkins #lips #meme #funny #idk #blonde #weekend #39 #with #queen @Adele Access #she #rule #The #World ♬ dźwięk oryginalny - Adele Poland

"פשוט הייתי שם לבדי, חיפשתי את מייקל ג'ורדן, למען האמת", היא המשיכה. "אז האנשים עם מצלמה באו ושאלו אותי פעמיים. הם אמרו 'אכפת לך אם נצלם אותך? אנחנו יכולים לשים אותך על המסך?'", היא נזכרה. "אמרתי, 'בבקשה אל. עכשיו ביטלתי את [התושבות] בלאס וגאס. אני ממש לא רוצה להיות [במצלמה]'". "הם חזרו וצילמו אותי", הוסיפה בצער.

אדל בת ה-35, התייחסה גם היא למחלוקת סביב שפתיה, שכן אנשים רבים שיערו שהיא קיבלה זריקות מילוי בעקבות הירידה במשקל. "יש לי שפתיים גדולות באופן טבעי... אני לא צריכה מילוי," היא התלהבה. "הסיבה שנראיתי כמו אדם אחר הייתה בגלל שזעפתי. הייתי כזה, 'האמהות האלה חזרו ומצלמות אותי בניגוד לרצוני'". אדל המשיכה והסבירה: "פשוט התעצבנתי מאוד כי ביקשתי לא להצטלם".

אדל (צילום:  NIKLAS HALLE'N)
אדל (צילום: NIKLAS HALLE'N)