השחקנית נטלי פורטמן עוברת תקופה לא קלה בחייה האישיים. בראיון שערכה עם מגזין Vanity Fair, נשאלה הכוכבת על ידי המראיינת על נישואיה ועל כך שצצו שמועות שהם נגמרו לפני כשנה, אך לא אומתו על ידי הזוג. פורטמן ובעלה, בנג׳מין מילפייה לא הגיבו על הנושא ובכך לא אישרו או הכחישו את הנאמר עליהם, שעסק בסיפור בגידה גדול. זו הייתה ללא ספק קרקע פורייה עבור המעריצים להרחיק לכת עד כדי קונספירציות וספקולציות שונות. 

נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום: ROBYN BECK.GettyImages)
נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום: ROBYN BECK.GettyImages)

על פי דיווחי מדורי הרכילות, פורטמן ומילפייה נפרדו לפני שנה, זאת לאחר שמילפייה בן ה-46 בגד בפורטמן עם כוכבת עולה צעירה בשם קמיל אטיין בת ה-25. מדובר בפעילת אקלים וזכויות אדם עם 400,000 עוקבים. אטיין הספיקה בגילה הצעיר לכתוב ספר ולעמוד מאחורי מספר סרטים שביימה ומאמרים שונים שכתבה שעסקו באיכות הסביבה. בשנת 2020 נכנסה לרשימת ״50 הנשים שעשו את השנה״ במגזין ואניטי פייר הצרפתי. 

בזמנו, אתר People דיווח כי הרומן לא ארך זמן רב עד שפורטמן גילתה עליו. מנגד, מילפייה רצה לקבל את סליחתה. כך העיתון פרסם: ״מילפייה עשה כל מה שאפשר כדי לגרום לה לסלוח ולשמור על המשפחה שלהם ביחד. הוא יודע שעשה טעות גדולה״. עם זאת, ניסיונות הפיוס לא צלחו וכעת הזוג ככל הנראה נפרד.

נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום:  Vivien Killilea gettyimages)
נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום: Vivien Killilea gettyimages)

בשנה הזו בני הזוג נתפסו בתמונות פפראצי ללא טבעות נישואין, מה שגרם לכולם מסביב להרים גבה. פורטמן נשאלה על ידיי מגזין Vanity Fair על נישואייה והסיקור הנרחב סביב הנושא, הגיבה בזעם על הדבר: ״זה נורא. אין לי רצון לתרום לנושא״. המראיינת בתגובה הסתייגה ואמרה: ״גם אני לא נהנת לשאול על כך״ ופורטמן ענתה: ״אני מתארת לעצמי״. זו לא הייתה הפעם הראשונה שפורטמן מתבטאת בנושא הזה בצורה עקיפה. לפני כחודש השחקנית התראיינה למגזין WSJ וסיפרה כי היא מתגוררת בתקופה הזו בפריז יחד עם שני ילדייה המשותפים עם בעלה, אך לא ציינה אותו. 

נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום: LOIC VENANCE..GettyImages)
נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום: LOIC VENANCE..GettyImages)

הראיון הזה העניק אישור עקיף לגולשים ולמדורי הרכילות לקבוע שהזוג אכן נפרד. לא נשכח גם את טקס גלובוס הזהב שהתקיים בינואר האחרון, אליו פורטמן הגיעה ללא טבעת הנישואין שלה. כזכור, פורטמן ומילפייה החלו בקשר רומנטי לאחר שהכירו בעת צילומי הסרט ״ברבור שחור״ בשנת 2009. כשנתיים לאחר מכן נולד בנם הבכור אלף. כשלוש שנים לאחר הולדת בנם, נולדה בתם השנייה עמליה.

נטלי פורטמן בטקס פרסי הזהב (צילום:  MICHAEL TRAN gettyimages)
נטלי פורטמן בטקס פרסי הזהב (צילום: MICHAEL TRAN gettyimages)

לאחר השאלה על מצבה הזוגי של פורטמן, הראיון המשיך למחוזות נעימים יותר. הכוכבת סיפרה על חווית הילדות שלה בתור שחקנית שהחלה את דרכה בתעשיית הבידור בגיל 12 בלבד. פורטמן נולדה בירושלים בשמם נטע-לי הרשלג. לאחר שנכנסה לעולם הבידור השחקנית לקחה על עצמה את שם הנעורים של סבתה והחליטה לשנות את הרשלג לפורטמן. בראיון הכוכבת מסבירה שכבר בתקופת הילדות התעקשה להפריד בין חייה כשחקנית קולנוע צעירה לבין החיים האישיים שלה.

נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום:  John Phillips gettyimages)
נטלי פורטמן, בנג׳מין מילפייה (צילום: John Phillips gettyimages)

כך היא אומרת: ״כשהתחלתי בחרתי לעצמי שם אחר. זה היה מעניין בגלל שהיו לי שתי זהויות שונות״. לאחר מכן הוסיפה על ההתנהלות שלה סביב שתי הזהויות: ״כעסתי אם מישהו בבית הספר קרא לי נטלי פורטמן, כי שם הייתי נטלי הרשלג״. עוד מוסיפה הכוכבת על ההתבגרות סביב התחושה הזאת: ״ניסיתי לאחד את הפיצול הקיצוני של הזהות שלי כשהתבגרתי. הרגשתי שזה לא בסדר, מאחר ושתי הזהויות האלה חלק ממני. אין אני ׳אמיתית׳ ואין אני ׳מזויפת׳״.