חשבנו שקיבלנו אות חיים ראשון מהדוכסית קייט מידלטון, אבל מסתבר שטעינו. אחרי שעברה ניתוח מורכב בבטנה, מידלטון לקחה הפסקה מפעילותייה בציבור ונעלמה מעין התקשורת, עד שהועלו קונספירציות רבות לגבי העלמותה. מידלטון נראתה בפפראצי עם אימה, קרול מידלטון, לפני מספר ימים. לאחר מכן, בית המלוכה פרסם באופן רשמי תמונה של מידלטון יחד עם שלושת ילדייה לכבוד יום האם. עם זאת, הרשת גילתה כי לא מדובר בתמונה מקורית, אלא בתמונה ערוכה ומרוטשת

התמונה הוסרה מסוכנויות החדשות הגדולות והיום (שני) הגיבה מידלטון לראשונה על הסערה. כך מידלטון מגיבה: ״אני רוצה להביע את התנצלותי הכנה על כל הבלבול שנוצר בנוגע לתמונה ששותפה אתמול״, עוד הוסיפה: ״כמו כל צלמת חובבת, לפעמים אני עושה ניסויים בעריכה״, כך הסבירה את הסערה סביב העריכה. כזכור, התמונה לא ממש הלהיבה את הגולשים שגילו במהירות שמדובר בתמונה מזוייפת.

קייט מידלטון מתנצלת (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
קייט מידלטון מתנצלת (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)

אחרי הגילוי, סוכנות AFP, רויטרס, גטי אימג׳ס ועוד מגוון סוכנויות חדשות הורידו את התמונה מאתריהם. בתמונה, שפורסמה לכבוד יום האם הבריטי, נראית קייט מחייכת, יושבת על כסא ומסביבה שלושת ילדייה - ג׳ורג׳, שארלוט ולואי. בתמונה ניכר כי ידה השמאלית של הנסיכה שארלוט לא מיושרת עם שרוול החולצה שלה, מה שמטיל ספק באותנטיות התמונה כולה. מקווים שבעתיד נזכה לראות תמונה מקורית, אותנטית מהתקופה הנוכחית של מידלטון.