טקס פרסי האוסקר ה-96 התקיים הלילה (בין ראשון לשני) וכלל בתוכו לא מעט רגעים ביזאריים, מצחיקים ומרגשים. מיטב הכוכבים הגדולים ביותר בהוליווד הגיעו לאירוע של השנה בלוס אנג׳לס ונתנו לנו הצצה למי שהם באמת, עד כמה שאפשר. אחת הידיעות המרגשות של הטקס היה חשיפת ההריון של השחקנית ונסה הדג'נס, כשהיא צעדה בשטיח כשהיא משוויצה בבטנה ההריונית. כזכור, הדג׳נס ובעלה, קול טאקר, התחתנו לפני כשנה ושלושה חודשים והם כעת מצפים לילד משותף ראשון. 

ונסה הדג'נס (צילום:  Aliah Anderson/Getty Images)
ונסה הדג'נס (צילום: Aliah Anderson/Getty Images)

הרגע המביך של האירוע היה ללא ספק של כוכבת הרשת והשחקנית ליזה קושי. קושי שצעדה על עקבים עצומים מהרגיל התרסקה על השטיח האדום. למזלה של קושי, היא התעשתה במהירות והצליחה להתרומם עם עזרתו של הצוות במקום. הכוכבת לא התרגשה במיוחדת והצליחה להקליל את הסיטואציה בכך שצחקה מהתקרית בעודה ממשיכה לחייך אל המצלמות.

בפינת הביזאר, המתאבק והשחקן ג׳ון סינה הצליח להמם את כולנו עם הגוף הלוהט שלו כשעלה ללא בגדים על במת האוסקר על מנת להכריז על הזוכים בפרס עיצוב התלבושות. סינה הצחיק את שלל הכוכבים בקהל כשעלה על הבמה עירום לחלוטין, מלבד מעטפת הזוכים שהסתירה את האזור התחתון שלו. לא עבר הרבה זמן עד שצוות ההפקה הגיע למקום והלביש את המתאבק. 

ג'ון סינה (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
ג'ון סינה (צילום: Kevin Winter.GettyImages)

בגזרת הזוגיות החדשה הנוצצת, התאכזבנו לגלות שהשחקן בראדלי קופר והדוגמנית ג׳יג׳י חדיד לא עשו את זה רשמי על השטיח האדום. גם השנה, כמידי שנה, קופר הביא איתו אל הטקס את אמא שלו, גלוריה קמפאנו. המנחה של האירוע, ג׳ימי קימל, פנה אל בראדלי במהלך הטקס ואמר: ״בראדלי מביא את אמא שלו לכל טקס פרסים שיש. זה מאוד מתוק אבל אני מניח שהשאלה המתבקשת היא כמה פעמים אפשר להביא את אמא בתור דייט, לפני שזה יהפוך לרשמי שאתה יוצא עם אמא שלך?״, לאחר מכן הוסיף: ״אתה עובד עכשיו על סרט שעוסק בפרויד?״. הערה מעניינת. 

בפינת השמחה מהולה בעצב, אמה סטון עלתה לבמה בעודה זוכה בפרס השחקנית הראשית הטובה ביותר, על תפקידה בסרט ״מסכנים שכאלה״. סטון עלתה לבמה ושמה לב כי משהו בשמלה שלה אינו תקין והבחינה בכך שרוכסן השמלה הרוס. בעוד שהיא עולה על הבמה, סטון צועקת ״השמלה שלי נקרעה״. לאחר מכן כשנשאלה על השמלה, סטון האשימה את ריאן גוסלינג שהופיע עם השיר ״אני רק קן״. לבסוף הוסיפה: ״כפי שניתן לראות, דברים כאלה קורים״.