אחרי כמעט שלוש שנות נישואין, אריאנה גרנדה ובעלה, דלטון גומז, התגרשו באופן רשמי היום (שלישי). אחרי פרידה מתוקשרת שהחלה כבר לפני שנה, השניים הפרידו כוחות סופית וחתמו על מסמכי בית המשפט בלוס אנג׳לס. גרנדה הגישה את בקשת הגירושין שלה לפני שישה חודשים וכעת הוא הגיע לסופו. מאחר ולזוג לא היו ילדים או מחלוקות משפטיות, התהליך הסתיים די במהירות בכך שגרנדה תשלם לבעלה לשעבר סכום כסף לא מבוטל.

אריאנה גרנדה, דלטון גומז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה, דלטון גומז (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

על פי הסכם טרום הנישואים שהשניים חתמו עליו מבועד מועד, הכוכבת תשלם לגרוש שלה תשלום חד פעמי של 1,250,000 דולר. גרנדה לא תצטרך לשלם מזונות עתידיים לגומז. כמו כן, את הבית שהשניים קנו יחד בלוס אנג׳לס, הזמרת תמכור ותעביר לגומז מחצית מהסכום של המכירה. בנוסף לכל אלה, גרנדה תשלם לבעלה לשעבר גם שכר טרחה עבור עורכי הדין שלו, עד גובה של 25,000 דולר. כזכור, השניים נפרדו בנסיבות קצת לא נעימות בהן גרנדה מצאה לעצמה בן זוג חדש בעודה נשואה. 

אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גרנדה וגומז החלו לצאת בינואר 2020, בתקופת הקורונה והשניים נכנסו יחד לסגר באותה העת. בדצמבר באותה השנה השניים כבר הכריזו על האירוסים שלהם. הזוג התחתן במאי 2021 בטקס פרטי ומרגש. אממה, בינואר 2023 השניים החליטו להפריד כוחות, לאחר שאריאנה הכירה על סט הצילומים של הסרט "Wicked" את אית׳ן סלייטר. גם סלייטר עצמו היה נשוי באותה תקופה לאשה בשם לילי ג׳יי, שגם הביאה איתו ילד לעולם בשנת 2022. נקווה רק שהקשר החדש של גרנדה וסלייטר לא יסתיים כמו הקשרים הישנים שלהם. 

אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אריאנה גרנדה ואית'ן סלייטר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)