ברכות ואיחולים לשחקנית ההוליוודית קמרון דיאז ולבן זוגה בנג'י מאדן שקיבלו את ילדם השני לעולם. ביום שישי הפתיעו השחקנית בת ה-51, והסולן של גוד שארלוט בן ה-45, את המעריצים כשהכריזו על הולדת בנם, קרדינל. "אנחנו מבורכים ונרגשים להכריז על הולדת בנו, קרדינל מאדן", כתבו בני הזוג בפוסט משותף באינסטגרם.

"הוא מדהים וכולנו כל כך שמחים שהוא כאן! למען הבטיחות והפרטיות של הילדים לא נפרסם תמונות - אבל הוא ממש חמוד. שולחים אהבה רבה מהמשפחה שלנו לשלכם. איחולים טובים וצהריים טובים!!". בני הזוג שנישאו ב-2015, קיבלו לעולם את בתם ראדיקס בשנת 2019.

זמן קצר לאחר לידתה של בתה, השחקנית בדימוס אמרה לרולינג סטון שהיא נכנסה ל"שלב הטוב ביותר בחייה". "בשבעת החודשים האחרונים, נכנסתי לשלב הטוב בחיי: אימהות!", אמרה דיאז. "אז הכל היה סביב הבית והמשפחה שלי". במהלך הופעה בפודקאסט "Lipstick on the Rim" של מולי סימס בדצמבר, השחקנית שיתפה את מחשבותיה איך לדעתה החברה צריכה לפעול למען נורמליזציה של חדרי שינה נפרדים לזוגות.

"אנחנו צריכים לנרמל חדרי שינה נפרדים", אמרה. "בשבילי, פשוטו כמשמעו - יש לי את הבית שלי, לך יש את שלך. יש לנו את בית המשפחה באמצע. אני אלך לישון בחדר שלי. אתה הולך לישון בחדר שלך. אני בסדר". היא המשיכה: "ויש לנו את חדר השינה באמצע שנוכל להתכנס בו, אתה יודע, ליחסים שלנו".

קמרון דיאז (צילום: Tommaso Boddi/GettyImages)
קמרון דיאז (צילום: Tommaso Boddi/GettyImages)

"אני לא מרגישה ככה עכשיו כי בעלי כל כך נפלא", הבהירה. "אמרתי את זה לפני שהתחתנתי". דיאז, שנעלמה מאור הזרקורים לפני כמעט עשור, הסבירה בעבר ל"אינסטייל" מדוע החליטה להתרחק מהוליווד ולהתמקד יותר בחיי הבית. "התחלתי [לחוות תהילה] כשהייתי בת 22, אז לפני 25 שנה - זה הרבה זמן", אמרה בראיון ב-2019. "איך שאני מסתכלת על זה, הוא שנתתי יותר ממחצית מחיי לציבור. אני מרגישה שזה בסדר בשבילי לקחת זמן לעצמי עכשיו כדי להתארגן מחדש ולבחור איך אני רוצה לחזור לעולם הזה אם אחליט. אני לא מתגעגעת".

"זה כיף שפשוט אף אחד לא יודע מה אני זוממת", אמרה דיאז. "כי הזמן שלי הוא כולו שלי. אני לא מוכרת אף סרט, ובגלל שאני לא מוכרת כלום, אני לא צריך לתת לאף אחד כלום. אני לא עושה את זה יותר. אני חיה את החיים שלי. אני רק רוצה לבנות חברויות טובות וחזקות יותר עם האנשים שנמצאים בזה איתי", המשיכה. "כמובן, זה כולל את בעלי. להתחתן איתו היה הדבר הכי טוב שקרה לי אי פעם. בעלי הוא הטוב ביותר. הוא הבן אדם הכי גדול, והוא השותף הגדול שלי. אני לא יודע אם הייתי מוכנה [כשהתחתנתי], אבל ידעתי שבנג'י מיוחד. הוא פשוט איש טוב".