השחקנית טורי ספלינג עברה אירוע משמעותי גדול בשבוע שעבר, לאחר שהגישה באופן סופי בקשה לגירושים מבעלה מזה 18 שנים, דין קדרמוט. בעקבות הסערה סביב ההליך הזה, ספלינג החליטה להתחיל בפודקאסט חדש בשם ״misSpelling״ ולשתף את העולם בתמונת עירום על מנת לקדם את התכנית החדשה. 

בטיזר נוסף שפרסמה השחקנית, היא אומרת: ״אני עומדת לחשוף את טורי האמיתית מאחורי הכותרת השערורייתיות. אם אתם חושבים שהשמועות מזעזעות, חכו עד שתשמעו את האמת. לאישה שאין מה להפסיד, יש הכל להרוויח״. 

בפרק הפתיחה של הפודקאסט שעלתה לשידור השבוע (שני), כך אמרה ספלינג: ״מעולם לא הרגשתי כל כך בודדה. אני לא מרגישה ראויה לאהבה וזו האמת. זה משהו שפשוט נמצא בתוכך. זה לא משהו שרציתי או יצרתי. זה משהו שנוצר כשאתה צעיר ולא קל לשנות את זה. אני לא יודעת אם זה אפשרי״. 

איך כל זה קשור לגירושים? ובכן, את הפרק הראשון השחקנית פתחה בהודעה קולית לגרוש לעתיד, בה הודיעה לו על הגשת בקשת הגירושים הרשמית שהגישה בשישי האחרון. תאריך הפרידה הרשמי של השניים הוא ב-17 ביוני 2023 וסיבת הגירושים היא ״פערים שלא ניתנים לגישור״. ספלינג הסבירה בהסכת שלה כי החליטה ליידע אותו בזמן השידור, מאחר ומדובר בסיפור שמתבסס על מי הגיש קודם את הבקשה. 

כך אמרה השחקנית: ״הייתי צריכה להגיש קודם את הבקשה ולעבור את התהליך. ברגע שזה התקבל והפך להיות מסמך ציבורי, היה מותר לי להתקשר וליידע אותו. אני חייבת ליידע אותו. זה מלחיץ אותי כי אני שונאת עימותים״. הזוג מתגרש לאחר 18 שנות נישואין ן-10 חודשי פרידה. במסגרת הגירושים, ספלינג דורשת מזונות ממקדרמוט ומשמורת פיזית בלעדית על הילדים, בנוסף למשמורת פרטית משותפת.

טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )
טורי ספלינג, דין מקדרמוט והילדים (צילום: Getty images/Jon Kopaloff )