המצב המשפחתי בין האחים הנסיך וויליאם והנסיך הארי לא מתפתח בצורה סימפטית. על פי הדיווחים בתקשורת בחו"ל, הזוג וויליאם וקייט מידלטון הציעו לזוג הארי ומייגן מרקל להביא את ילדיהם איתם בביקור שלהם בבריטניה במאי הקרוב. הביוגרף המלכותי, טום קווין, חשף ב"מירור" את העובדה שהיה ניסיון תקשורת מצד הנסיכה קייט שכלל הצעה של מפגש עם כל הילדים ביחד. עם זאת, ההצעה לא נענתה בחיוב ומרקל ויתרה על ההצעה. 

קייט מידלטון, מייגן מרקל (צילום: AFP,באדיבות הוט 8)
קייט מידלטון, מייגן מרקל (צילום: AFP,באדיבות הוט 8)

קווין עוד אמר כי "אין סיכוי שמייגן תביא את הילדים לבריטניה". כזכור, למייגן ולהארי יש שני ילדים, ארצ'י בן ה-5 וליליבט בת השנתיים. לוויליאם וקייט יש 3 ילדים, ג'ורג' בן ה-11, שארלוט בת ה-9 ולואי בן ה-6. עם זאת, דיווחים אחרים טוענים כי בני הזוג לא יביאו את הילדים איתם לטיול מטעמי בטיחות, מאחר וארמון המלוכה כבר אינו מממן עבור המשפחה אבטחה. המשמעות היא שהזוג יצטרך לשלם מכיסו עבור האבטחה בעת ביקור בביתו של הארי.

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

עם זאת, גרנט הרולד, עוזרו האישי לשעבר של המלך צ'ארלס, דיווח כי "התפייסות בין שני הזוגות היא אפשרית לחלוטין". עוד אמר הרולד: "אני יכול להאמין, ללא ספק, שהארי יהיה בקשר ויציע את עזרתו. אם הם יקבלו את העזרה או לא, זה עניין שונה מאוד, אבל אני באמת מאמין שהארי היה מושיט יד לעזרה".

קייט מידלטון, הנסיך לואי, הנסיכה שארלוט, הנסיך ג׳ורג׳, הנסיך וויליאם (צילום:  WPA Pool )
קייט מידלטון, הנסיך לואי, הנסיכה שארלוט, הנסיך ג׳ורג׳, הנסיך וויליאם (צילום: WPA Pool )