מייגן מרקל ממשיכה להוציא לעצמה שם לא טוב בתקשורת. כחלק מצילומי הסדרות החדשות שלהם בנטפליקס, מרקל התלוותה אל בעלה, הנסיך הארי, למשחק פולו מלכותי במועדון הפולו הגדול בפלורידה. שם שיחקה הקבוצה בבעלותו של הארי וזכתה בגביע הנוצץ. מרקל והארי התנהגו בצורה מושלמת וזוגית מתמיד כשהעניקה לו את הגביע ונישקה אותו לעיני המצלמות, זאת על רקע השמועות על משברים שהשניים עוברים בימים אלו.

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

ברגעים הללו צופים מהצד אמרו למגזין PEOPLE כי "הם נראים מאוהבים אחד בשני" והוסיפו כי "מייגן נראית ממש מאושרת עם הארי. הם החזיקו ידיים כשהם הגיעו ודיברו שם עם כולם. זה היה הרגע שלהם לזרוח". אממה, האירוע שהיה מוקדש לספורט הצליח להתמקד באשה אחת בלבד - הדוכסית בת ה-42 שגנבה את ההצגה. 

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

בעת הצילומים מרקל עוררה רגע מביך במיוחד על הבמה כשביקשה מאשה אלמונית לא להצטלם לצד הנסיך הארי עבור תמונה, לאחר הזכייה בטורניר. זאת לאחר שמרקל הזמינה את הקהל להעלות על הבמה ולהצטלם איתם. מרקל ביקשה מהאישה לעבור לצד השני שלה, הרחק מהארי והתעקשה להיות במרכז התמונה. באותם הרגעים הארי החזיק מיד בידה של אשתו.

לאחר שמייגן התעקשה לשמור על מקומה, האלמונית נאלצה לזוז לצד השני, כשעברה מתחת לגביע כדי למצוא את מקומה על הבמה. באותם הרגעים, הנסיך הפך לאדום פנים במהלך חילופי הדברים בין מרקל לאשה האלמונית, אם כי ייתכן שהדבר נבע יותר מהמאמצים שלו ביום החם שהם נכחו בו. עם זאת, מרקל הייתה נראית נינוחה. רבים ברשתות החברתיות הגיבו למעשייה של מרקל.

מגיב אחד כתב על מרקל בסרטון של התקרית: "היא נראית חסרת ביטחון לגבי בעלה. לכן היא ממשיכה להיאחז בו ולכל אישה שעומדת לידו נאמר לה לזוז ולעמוד לצדה". אחר הוסיף: "האישיות השתלטנית של מייגן מוצגת לראווה של העולם. כל כך הרבה חוסר חן ונדיבות. היא הכניסה את עצמה לזכייה של הקבוצה של הארי".

הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום:  REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)

כזכור, הזוג שהגיע עם צוות צילום מההפקה של נטפליקס, ניסו לצלם כמה שיותר רגעים מושלמים עבור וניכר שלרגע זה היה יותר מידי. כחלק מעסקת הענקת שחתמו השניים עם נטפליקס, הזוג יצטלם לעוד שתי סדרות חדשות עבור נטפליקס בתמורה ל-100 מיליון דולר.