שערורייה בממלכה: רבל ווילסון, שחקנית אוסטרלית שידועה בתפקידיה בסרטים "פיץ' פרפקט" ו"מסיבת רווקות", טוענת כי אחד מבני משפחת המלוכה הבריטית, הזמין אותה למסיבת אורגיה, סמים וסקס בבית של מליונר הייטקיסט בחווה בלוס אנג'לס - כך כתבה בספר הזיכרונות שלה Rebel Rising.

שומרי בית המלוכה בלונדון (צילום: רויטרס)
שומרי בית המלוכה בלונדון (צילום: רויטרס)

הקומיקאית, בת ה-44, סיפרה שלא הבינה שהמסיבה שהייתה בנושא ימי הביניים היא גם אורגיה, עד השעה 2 בבוקר - וש-MDMA היה זמין לכל. היא כותבת כי היא הגיעה למסיבה לאחר שבן משפחת המלוכה, אותו היא מכנה בספרה "הווינזדור", הזמין אותה להגיע כיוון ש"הם היו צריכים עוד בנות" - כך דווח בעיתון הבריטי "דה טיימס".

ארמון בקינגהאם (צילום: אינג אימג')
ארמון בקינגהאם (צילום: אינג אימג')

היא תיארה את המסיבה כמטורפת - נשים היו לבושות כמו בתולות ים בבריכה, מופעי זיקוקים ואקרובטים, גברים שרכבו על סוסים בשדה. מדובר במקום שהיה מרוחק מהעיר, ועל כן האורחים הוזמנו לישון באחוזה.

היא כתבה כי "פתאום, בשעה 2 בלילה, "בחור יצא עם מגש גדול שהיה עמוס במה שנראה כמו ממתקים. שאלתי אותו, 'זה ממתק?' והוא ענה: 'לא, זה מולי (כינוי לסם MDMA)'". היא מספרת שהייתה מבולבלת, ופנתה לתסריטאי והבחור איתו דיברה, שענה לה: "זה בשביל האורגיה שעומדת להתחיל, הן מתחילות בערך בזמן הזה בדרך כלל". היא מוסיפה "עכשיו הבנתי למה היה חסר להם עוד בנות. הם לא דיברו על יחס בנים-בנות במסיבה, הם דיברו על אורגיה!".

היא מציינת כי היא ברחה משם במהירות.

סשה ברון כהן (צילום: רויטרס)
סשה ברון כהן (צילום: רויטרס)

נזכיר, כי אחד הפרקים שלה בו היא כותבת על "סשה ברון כהן ואידיוטים נוספים", נערך בכבדות ונמחקו בו מילים וביטויים לאחר שעורכי דינו של ברון כהן התנגדו לתוכן. בספר, שיימכר בבריטניה ביום חמישי, היא מתארת ​​תקרית עם הקומיקאי ב-2016, בסרט "גרימסבי", כ"החוויה הגרועה ביותר בחייה המקצועיים" שהותירה אותה "במצוקה ומושפלת".