שמועות צצות ברחבי ארה"ב על כוכבת הריאליטי קיילי ג'נר על היותה בהריון שלישי, מבן זוגה הנוכחי, טימותי שאלאמה. רק בספטמבר האחרון שני הכוכבים אישרו את מערכת היחסים שלהם, שהחלה אי שם לפני כשנה. השניים כבר רגילים להיות במרכז שמועות שונות, כשחלק מהמעריצים גם טענו כי הקשר מזויף ונועד למטרות יח"צ בלבד. 

קיילי ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)
קיילי ג'נר (צילום: Dimitrios Kambouris/Getty Images)

לקיילי כבר יש שני ילדים, סטורמי בת השש ואייר בן השנתיים, אותם הביאה יחד עם בן זוגה לשעבר, הראפר טראוויס סקוט. השמועות להריון  התחילו להתבסס בתחילת אפריל. הקומיקאי דניאל טוש דיבר על הנושא בפודקאסט שלו Tosh Show ושם סיפר כי ג'נר מתכננת להכריז על ההריון בסיום העונה החמישית של הריאליטי של משפחת קרדשיאן.

קיילי ג'נר, טרוויס סקוט (צילום:  Jon Kopaloff/getty images)
קיילי ג'נר, טרוויס סקוט (צילום: Jon Kopaloff/getty images)

על פי דבריו של טוש, הוא הסתובב בסופר במאליבו ושוחח עם עובד אלמוני על סגירת המקום יום קודם בהפתעה. העובד סיפר כי משפחת קרדשיאן השכירה את כל החנות על מנת לצלם סצנה כאילו המשפחה עושה קניות במכולת. על פי דבריו של העובד, ההפקה ביימה סצנה שבה קיילי מגלה שהיא בהריון עם הילד של טימותי. על אף שהסיפור אינו מאומת לגמרי, המעריצים לקחו את העניין ברצינות והמשיכו עם ההשערות.

בהמשך החודש משפחת קרדשיאן השתתפה בטקס האכזרה לקארן יוטון, אחותה של קריס ג'נר, שנפטרה במפתיע לפני כחודש. בתה של קארן, נטלי זטל, פרסמה סדרת צילומים מהאירוע לצד הכיתוב: "כל כך מבורך שיש לי את כל האהבה והתמיכה מהמשפחה והחברים".

קריס ג'נר, משפחת קרדשיאן (צילום: Getty images)
קריס ג'נר, משפחת קרדשיאן (צילום: Getty images)

אחת התמונות כללה צילום קבוצתי של קרדשיאן-ג'נר לבושה בבגדים שחורים רשמיים, מלבד ג'נר שלבשה טרנינג שחור שלא אופייני לה. טרנינג שמוכר מאוד, כי זה היה הדבר שכוכבת הריאליטי נצפתה לובשת קבוע במהלך ההריון הראשון שלה עם סטורמי. כדי להחמיר את הספקולציות נטלי פרסמה מחדש את התמונות, הפעם ללא הצילום של הקבוצה. לא קיילי ולא טימותי אישרו או הפריכו את השמועה בת כמעט חודש, מה שמשאיר רבים תוהים מה באמת קורה מאחורי הקלעים.