ענקית התוכן נטפליקס עלתה בספיישל מיוחד שנקרא "הרוסט של טום בריידי". בתכנית יושבים מיטב מהסלבס של הוליווד ויורדים על שחקן הפוטבול הגדולים בתולדות האומה, שזכה 7 פעמים בסופרבול. ה"רוסט", או בתרגום חופשי לעברית ה"צלייה", היא מסורת אמריקאית ארוכת שנים בה מפורסמים יורדים אחד על השני במונולוגים ארוכים הכוללים בדיחות ופאנצ'ים. עם זאת, הרוסט של בריידי ללא ספק פתח תיבת פנדורה שלא כולם היו מוכנים לה. 

למשל, הייתה התייחסות לפרשה שהסעירה את עולם הפוטבול בעבר שנקראת "דיפלייטגייט". בפרשה הזו בריידי הושעה מארבעה משחקים וקבוצתו נקנסה במיליון דולר, לאחר שנטען שהקבוצה מוציאה את האוויר מהכדור במכוון בניגוד לחוק. מדובר בגזר זין שהגיע אחרי חקירה של ארבעה חודשים שעלתה 20 מיליון דולר, בסיומה הגיעו למסקנה שבריידי ידע שהדבר נעשה. בריידי אמר על כך: "הייתם יכולים פשוט להביא לי את ה-20 מיליון, והייתי פאקינג אומר שעשיתי את זה!".

בריידי גם לעג לקנזס סיטי צ'יפס האלופה, שמי שמשחק בה הוא בן הזוג הנוכחי של טיילור סוויפט. כך אמר: "אתם אומרים שיש לכם את הצטדיון הכי רועש בליגה? מתברר שזה עוזר כשכל האוהדים שלך הם ילדות בנות 14....", נקווה שסוויפט לא תוציא עליו שיר נעלב באלבום הבא שלה. 

מי שעוד נתפסה תחת האש הייתה קים קרדשיאן. בריידי אמר: "תודה רבה שאת כאן, אני יודעת שקים פחדה להיות כאן הלילה. לא בגלל האירוע, אלא בגלל שהילדים שלה בבית עם אמא שלה, קניה ווסט". מיד אחר כך קרדשיאן עלתה על הבמה וספגה לא מעט בוז מהקהל, עוד לפני שהתחילה לדבר. אם תהיתם למה אתם לא שומעים את קולות הבוז, זה כי נטפליקס הורידה אותם בעריכה אחרי השידור של הלייב. קרדשיאן ניסתה להתחיל את המונולוג שלה אבל לא הצליחה להגיע לפאנץ' כי קריאות הבוז לא הפסיקו ואף התגברו, עד שההפקה עצמה נאלצה להתערב. 

קרדשיאן לא התרגשה מידי ואפילו גיחכה ואמרה: "בסדר, בסדר", עד שקריאות הבוז הפכו למחיאות כפיים וקרדשיאן התחילה. במונולוג קרדשיאן ירדה גם על עצמה, כשאמרה: "אני יודעת שהיו שמועות על כך שהיינו ביחד, ולעולם לא אספר אם הן נכונות או לא. אני פשוט אוציא קלטת" והתייחסה לקלטת הסקס שבזכותה התפרסמה.

עוד כוכב ברוסט היה בן אפלק, שלא ממש פרח ולו הגיעו קריאות הבוז יותר מאשר לקרדשיאן. אפלק בילה כמעט שש דקות מזמנו ליד המיקרופון במהלך הספיישל של נטפליקס בן שלוש השעות. הרוסט שלו לא כל כך הצליח, כי התגובות לאחר מכן ברשתות החברתיות לא היו חיוביות בכלל: "אני לא יכול לחשוב על עבודה גרועה יותר, לא מתפקדת ואיומה שנועדה לגרום לאנשים להרגיש נורא".

משתמש בטוויטר תיאר את ההתלהמות של אפלק כ"הביצוע הגרוע ביותר של הלילה" ואחר הוסיף: "בן אפלק הוא דוגמה מהלכת לכך שהתהילה והעושר לפעמים באמת לא משמחים אותך". יש הטוענים שזו הסיבה למה אפלק לא הגיע למט גאלה. שכן, אשתו של אפלק, ג'ניפר לופז, הייתה מהמארחות של האירוע והגיעה לבדה.

ג׳ניפר לופז (צילום:  Jamie McCarthy/Getty Images)
ג׳ניפר לופז (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

ג'ף רוס, קומיקאי ידוע מאוד שנחשב לגדול ב״רוסטים״, התחיל לרדת ולהעליב את בריידי. אך כשסיפר בדיחה אחת על ״פרשת המסאג׳״ של הבעלים של קבוצת הפוטבול שלו, שהואשם בשידול לזנות, בריידי ביקש ממנו להפסיק. הקומיקאי קווין הארט לא היסס לעקוץ את בריידי דרך גרושתו, ג'יזל. על פי הדיווחים, מערכת יחסים של השניים כמעט הובילה לפרישתו אבל הוא המשיך לשחק בניגוד לרצונה. לבסוף, השניים התגרשו ב-2022. כך הארט אמר: "אתה דפקת את המאמן שלך כשעזבת את הקבוצה שלך, אבל אתה יודע מי עוד דפק את המאמן שלו? ג'יזל. היא דפקה את המאמן קארטה שלה. איך לא ראית את זה טום? שמונה שיעורי קארטה ביום? והיא עדיין חגורה לבנה". נציין לקונטקסט כי ג'יזל נמצא עכשיו במערכת היחסים עם מאמן הג'יו ג'יטסו שלה מאז יוני 2023. 

מי שלא לקחה את זה בקלות זאת ג׳יזל. מקורבים לדוגמנית מספרים כי היא ״מאוכזבת ופגועה עמוקות״ מכך ש״שוב פעם בריידי בחר לשים את הפוטבול לפני המשפחה״. עיקר הטענה של ג׳יזל נגד הגרוש שלה הוא בעיקר העובדה שבריידי בחר להגן על מאמן הפוטבול שלו ולא עליה. מקורות נוספים הוספים כי ״כמו תמיד, ג׳יזל שמה בעדיפות עליונה את הילדים שלה, שהושפעו מהתוכן חסר האחריות ששידר״. לשניים שני ילדים משותפים. ויויאן בת ה-11 ובנג׳מין בן ה-14.