אשת העסקים קים קרדשיאן הגיעה ליריד הדיגיטל והשיווק OMR שנמצא בהמבורג שבגרמניה. זאת, שעות ספורות אחרי שהייתה במט גאלה וכיכבה על השטיח. על פי הפרסום הגרמני, הופעתה של הכוכבת האמריקאית בפסטיבל באירוע יעלה יותר ממיליון יורו. מתוך המיליון יורו, כ-700,000 יורו ילכו לכוכבת עצמה עבור הוצאות המטוס הפרטי והפמלייה שלה. אממה, הדברים לא עברו בצורה חלקה.

לאחר שקרדשיאן עלתה על הבמה, היא נקטעה על ידי מפגין בקהל שהחל לצעוק שוב ושוב: "שחררו את פלסטין". כשהאבטחה הוציאה את המפגין מהמקום, קים ענתה לו: "שחררו את כולם". על פי הפרסומים בגרמניה, המפגין הוצא מהאולם שהיה מלא ב-7,000 איש, על ידי כוחות הבטחון. 

מאוחר יותר קים פרסמה: "אני מזדהה עם ישראל ועם פלסטין. אני מזדהה עם כולם. כל מה שאנחנו רוצים זה שכולם ירגישו בטוחים וחופשיים". עוד הוסיפה: "תהיו אנשים טובים ותתייחסו אליהם באותה דרך מכבדת שאתם רוצים שיתייחסו אליכם. אלה זמנים מפחידים". 

קרsשיאן הגיעה להרצאה של 40 דקות, שם היא דיברה על הצלחת החברה שלה SKIMS והסבירה כיצד בנתה מותג אישי משלה, כדי למשוך תשומת לב עולמית. כשדיברה על חשיבות האותנטיות, היא אמרה לקהל: "זה צריך להיות אותנטי בשבילך ואתה צריך למלא את החלל של השאלה מה חסר ולדעת איך להמציא את הפתרון הזה. אותנטיות היא הכל. יכול להיות לך רעיון מצוין אבל אם אתה לא יודע איך להתחבר אליו ולהוציא אותו לפועל, זה רק רעיון".

קים קרדשיאן (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)
קים קרדשיאן (צילום: ANGELA WEISS/AFP via Getty Images)