קריס ג'נר משתפת על פחד רפואי. בטיילור של העונה החמישית של "משפחת קרדשיאן" שתעלה בשבועות הקרובית, אם המשפחה חושפת יחד עם בנותיה את האבחנה הרפואית שלה. 

בטריילר קריס מסבירה על הגילוי: "עשיתי את הסריקה. הם מצאו ציסטה וגידול קטן". הטריילר לא חושף מידע נוסף כמו היכן נמצא הגידול או האם הוא ממאיר, אבל הפרסומת כן מציגה כמה מהתגובות של בנות המשפחה. קלואי קרדשיאן נראית קודרת וקנדל ג'נר מחבקת את אחותה קיילי ג'נר כשהתחילה לפרוץ בבכי.

המצב הבריאותו של אם המשפחה הוא לא היחיד שהולך לככב בעונה החדשה שתעלה בקרוב. בעונה הקרובה נקבל הצצה גם להריון של קורטני קרדשיאן, שכבר הספיקה ללדת כבר לפני חצי שנה בניתוח קשה ומורכב. לצד קורטני כמובן יככב גם בן זוגה טראוויס בארקר. 

הטריילר גם מבטיח המון דרמות בין אישית, כפי שהאחיות נוהגות לספק לנו. הפעם נראה שיהיו סכסוכים בין קלואי לבין קים קרדשיאן. באחת השיחות קריס שואלת את קים אם היא דיברה עם קלואי, קים עונה כי לא דיברה עם אחותה מאחר ש"היא מאוד שיפוטית כשטריסטן (תומפסון) איננו". לאחר מכן קלואי אומרת בוידוי: "אחיות יכולות להיות מרושעות ואכזריות" ומיד אחרי קים בסצנה אחרת עונה: "קלואי היא בלתי נסבלת בימים אלה". 

משפחת קרדשיאן (צילום: באדיבות ערוץ E!)
משפחת קרדשיאן (צילום: באדיבות ערוץ E!)