הבת האמצעית של בראד פיט ואנג׳לינה ג׳ולי, שיילו שעתידה לחגוג יום הולדת 18 ב-27 במאי, הראתה את כישורי הריקוד המפתיעים שלה בסרטון חדש, שגורם לנו להיזכר שהיא אכן בת לשני כוכבים ענקיים. שיילו ללא ספק הדהימה את כולם כשהעלתה סרטון עם מהלכי ריקוד בסגנון חופשי, ששותף על ידי הכוריאוגרף ליל קלאן קרטר.

הבת להורים שעדיין נמצאים בסכסוך גירושים, הייתה לבושה בטי-שרט גדולה וחמושה היטב בזיעה כשהציגה את מהלכי הריקוד המרשימים, כשקרטר כתב על הסרטון שהעלה: ״התנועה שלה מטורפת. תודה על האנרגיה שלך״.

המהלכים של שיילו הותירו כבר בעבר את אביה בדמעות, זאת לאחר שצולמה בשנת 2022 כשהיא רוקדת באופן רשמי לצליליי השיר "Vegas" של Doja Cat, מתוך הפסקול לסרט "אלביס", בסרטון שפרסם ביוטיוב על ידי הכוריאוגרף המילטון אוונס מלוס אנג'לס. בראד דאז אמר בראיון ל-ET: ״זה מעלה דמעות בעיניים, אני לא יודע מאיפה היא השיגה את זה. אני עם שתי רגליים שמאליות״.

״שיילו אוהב לרקוד. היא מוכשרת ברצינות והולכת לשיעורי ריקוד כבר כמה שנים", אמר מקורב ל-Us Weekly באותה תקופה. ״היא רכשה כמה חברים טובים גם דרך קהילת הרוקדים, וכולם בקבוצות צ'אט ומשתפים את הפלייליסטים האהובים עליהם ודברים מהסוג הזה. המורים כולם מאוד מתרשמים ממנה ואומרים שהשמיים הם הגבול אם היא רוצה לקחת את זה לשלב הבא, ושיילו אולי פשוט תעשה את זה״.

המקור עוד הוסיף כי: "בראד ואנג'י שניהם גאים מאוד בה. לא תהיה להם בעיה אם היא תרצה להפוך את זה למקצוע, אבל הם לא דוחפים אותה בכוח״. 
 

שילה פיט (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)
שילה פיט (צילום: צילום מסך מתוך האינסטגרם)