לפי דיווח של TMZ, תלונה נוספת הוגשה אמש (שלישי) נגד שון קומבס בדבר תקיפה מינית על ידי דוגמנית בשם קריסטל מקיני. הראפר 50 סנט לא נשאר אדיש לכך והעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונה של הפרסום וכתב בתיאור: ״עוד אחת! זה הפוסט האחרון שאני מעלה, אני חושב שהוא עלול להרוג את עצמו. אני לא רוצה שום חלק בזה״. לאחר מכן, סנט מחק את הפרסום. זה מגיע לאחר שנודע מוקדם יותר כי סנט מפיק סרט תיעודי על קומבס שנרכש על ידי נטפליקס ומגולל את אותן האשמות בדבר תקיפות מיניות כנגדו.

50 סנט (צילום: Krewsade & Jeremy Bettis)
50 סנט (צילום: Krewsade & Jeremy Bettis)

התלונה החדשה מגיעה ימים ספורים בלבד לאחר שהופצו צילומי אבטחה מ-2016, בהם נצפה קומבס מכה באלימות ומשליך חפצים לעבר הזמרת קאסי ונטורה, זוגתו לשעבר. כעת, מקיני הגישה תלונה נוספת נגד הראפר ולפי עדותה, קומבס סימם ותקף אותה מינית באולפן ההקלטות שלו בניו יורק לפני 21 שנים.

בכתב התביעה שהגישה אמש לבית המשפט הפדרלי נכתב: ״התקיפה של קומבס שינתה את מסלול הקריירה שלה, ומנעה ממנה קריירה משגשגת ורווחית״. עוד נכתב כי רגע לפני התקיפה ״בזמן שהתובעת הייתה שיכורה מאוד, קומבס דרש ממנה לעקוב אחריו והוא הוביל אותה אל השירותים״. בין התיאורים נכתב כי הראפר אילץ את מקיני לבצע בו מין אוראלי לאחר שסירבה. כמו כן, נכתב כי הדוגמנית התעלפה זמן קצר לאחר התקיפה. 

שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום:  Neilson Barnard gettyimages)
שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Neilson Barnard gettyimages)

הדוגמנית אמרה כי היא חשה שיש לה מחויבות מוסרית לספר על המקרה בעקבות נשים רבות שטענו כי קומבס תקף אותן לאורך השנים. לפני כחצי שנה קומפס נתבע על ידי שתי נשים שסיפרו כי נאנסו והותקפו מינית בידיו. שבועיים לאחר מכן מתלוננת נוספות שלא חשפה את שמה טענה כי ב-2003 הוטסה במטוס פרטי לאולפן ההקלטות של הראפר ושם היא נאנסה על ידי שלושה אנשים, בהם קומבס כשהיא על השפעת כמות גדולה של סמים ואלכוהול שניתנו לה במקום. 

אותן תביעות הובילו לפשיטה מתוקשרת על הבתים שלו בלוס אנג׳לס ובמיאמי בחודש מרץ האחרון ולחקירה פדרלית מקיפה שקשורה גם בסחר מין.

שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום:  Neilson Barnard gettyimages)
שון קומבס, קאסי ונטורה (צילום: Neilson Barnard gettyimages)