הזמרת ג׳ניפר לופז מבטלת סיבוב הופעות ״This Is Me... Live״. סיבוב ההופעות היה צריך לצאת לדרך ב-26 ביוני ולהתקיים ברחבי ארצות הברית וקנדה. בהודעה שפרסמה הזמרת למעריציה בניוזלטר ובאתר הרשמי שלה, נאמר כי לופז קיבלה את ההחלטה בכאב לב גדול.

כך נכתב: ״ליבי כואב לחלוטין ואני הרוסה לגמרי על כך שאכזבתי אתכם. תדעו שלא הייתי עושה זאת אם לא הייתי מרגישה שזה הכרחי לחלוטין. אני מבטיחה שאפצה אתכם ונהיה שוב יחד. אני אוהבת את כולכם כל כך. עד הפעם הבאה״. נציגי החברה שמפיקים את המופעים הודיעו גם הם על ביטול סיבוב ההופעות וכתבו כי ״לופז לוקחת חופשה כדי להיות עם ילדיה, משפחתה והחברים הקרובים שלה״. 

ג'ניפר לופז בפארק הירקון (צילום: קובי ריכטר/TPS)
ג'ניפר לופז בפארק הירקון (צילום: קובי ריכטר/TPS)

המעריצים מעלים לא מעט טענות סביב ביטול סיבוב ההופעות מתחלקות לכמה צדדים. צד אחד טוען כי הסיבה לביטול הנרחב הוא העובדה שלופז צריכה לעשות לביתה ולהעניק זמן למשפחה שלה כדי שלא להגיע למצב שבו היא נאלצת להתגרש מבן אפלק. שלא נשכח, יש המון מאוד רעש תקשורתי סביב הזוגיות של השניים שעולים שוב לכותרות אחרי 20 שנה.

מקורבים של הזמרת סיפרו ל״דיילי מייל״ כי לופז מאוד עצובה בגלל ביטול ההופעות, אך היא מבינה שעליה להיות בבית בזמן הזה. כך נאמר: ״היא לוקחת חופש כדי להיות עם המשפחה. זו החלטה קשה עבודה, היא מאוד מצטערת על שאכזבה את המעריצים. אך לא הייתה ברירה״. 

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)

עם זאת, ישנן עוד טענות שעולות כי הביטול לא היה מפתיע. לאחרונה דווח כי מכירת הכרטיסים הייתה נמוכה מאוד ביחס למופע. רק בחודש מרץ האחרון לופז ביטלה 7 הופעות שהיו אמורות להיות בסיבוב ההופעות, מהסיבה שהכרטיסים לא נרכשו, על אף שמנהליה של לופז ניסו להכחיש ולטעון כי הביטולים נעשו בעקבות ״בעיות לוגיסטיות שונות״. באפריל אף שינו את שמו של המופע מ-This Is Me... Now שנקרא בעקבות שם האלבום האחרון שיצא וכשל במכירות ובהשמעות, לשמו החדש של המופע: This Is Me… Live.

ג׳ניפר לופז (צילום:  Jamie McCarthy/Getty Images)
ג׳ניפר לופז (צילום: Jamie McCarthy/Getty Images)

לשלב מכירת כרטיסים נמוכה יחד עם יחסים רעועים בבית - לא הולך כל כך טוב. נציין כי הקריירה של לופז לא נמצאת בשיאה. בחודשים האחרונים הזמרת חוותה שרשרת כישלונות לא נעימה. האלבום האחרון שהוציאה This Is Me... Now לא הצליח ואף אחד מהשירים לא נחלו הצלחה, והסרט ״אטלס״ בכיכובה חטף ביקורות קשות מאוד. בסביבה שלה טוענים כי ״ג׳ניפר לפעמים עושה 50 דברים בבת אחת. בן לעומתה לא עובד מבחירה והיא עובדת יתר על המידה. סדרי העדיפויות שלהם שונים״. נקווה שביטול סיבוב ההופעות הולך לשפר כמה דברים בחייה של הזמרת.  

ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום:  Frazer Harrison  Getty Images)
ג'ניפר לופז, בן אפלק (צילום: Frazer Harrison Getty Images)