הזמרת ליידי גאגא מעוררת שמועות בקרב המעריצים. הכוכבת נצפתה בחתונה של אחותה נטלי ג'רמנוטה בסוף השבוע האחרון. היא הגיעה יחד עם בן זוגה מייקל פולנסקי, לבושה בשמלה שחורה ומה שנראה כמו בטן הריונית בחודש קצת מתקדם. המשפחה שכרה עבור עצמה את כל המלון ViewPoint לסוף השבוע עבור החתונה. באירוע עצמו גאגא לבשה שמלה בצבע שמנת-אפרסק בהיר שנראה כאילו הוא מנסה להסתיר את האזור התחתון שלה.

אם הדברים יתבררו כנכונים, זה יהיה ההריון הראשון של כוכבת הפופ בת ה-38 ופולנסקי בן ה-46. השניים נמצאים במערכת יחסים כבר 4 שנים, וכבר ב-2021 נאמר שמדובר במערכת יחסים רצינית של השניים. מקור אמר בעבר ל-Entertainment Tonight כי "גאגא אמרה שהיא רוצה לסיים עוד כמה פרויקטים אחרונים ואז היא תתמקד בהתמסדות".

ליידי גאגא, מייקל פולנסקי (צילום: פרטי)
ליידי גאגא, מייקל פולנסקי (צילום: פרטי)

כוכבת העל גם שוחחה בעבר גלויות על הרצון שלה להיות אמא, בראיון שער שעשתה במאי 2020 עבור InStyle, הזמרת אמרה שהיא "מאוד מתרגשת להביא ילדים. אני מצפה להיות אמא. זה לא מדהים מה שאנחנו יכולות לעשות? אנחנו יכולות להחזיק אדם בפנים ולגדל אותו. ואז הוא יוצא החוצה. זה התפקיד שלנו -לשמור על החיים״. גורמים מטעם הזמרת לא הגיבו על הדברים ולנו רק נותר לחכות.

ליידי גאגא, מייקל פולנסקי (צילום: Rob Carr / Staff)
ליידי גאגא, מייקל פולנסקי (צילום: Rob Carr / Staff)