לאחר החגיגות והתשואות על המבצע האירועי, "מבצע ארנון", שחילץ את ארבעת החטופים: נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, שלומי זיו ואנדריי קוזלוב, נרשמו גם תגובות פחות צוהלות. אחת מהן היא של דוגמנית העל, בלה חדיד, שכבר נודעה בעבר בשל אי אהדתה בלשון המעטה את ישראל במהלך מלחמת חרבות ברזל ואירועי ה-7 באוקטובר.

התגובה הקיצונית ביותר: אלו הסיבות לסירוב חמאס לעסקה
"לא נלחמים עליכם, רוצים שתמותו": הוריו של אנדריי על ההתעללות שעבר בנם בשבי

"החטוף הישראלי שחזר חשף שחמאס אפו לו עוגת יום הולדת במהלך שהותו בשבי", כתבה חדיד על החטוף אלמוג מאיר ג'אן בסטורי שבעמוד האינסטגרם שלה, שלו 61.3 מיליון עוקבים. לסטורי נרשמו תגובות זועמות, ביניהן: "לא יודע מי צריך יותר זמן בתנור היא או העוגה כי שתיהן לא אפויות", או: "כאילו זה נשמע למישהו הגיוני שבחור בשבי וזה שהכינו לו עוגה. הוא בשבי מה מוסרי בזה?! היא מעלה את זה וכולם יגידו אוווו איזה חמודים? איזה פסיכופטית!", ו- "מילא לתמוך בחפים בפשע אבל לתמוך ככה בפומביות בחמאס זה כבר גועל ברמה אחרת", הוסיפו לרשום.

הפוסט של בלה חדיד נגד החטוף אלמוג מאיר ג'אן (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)
הפוסט של בלה חדיד נגד החטוף אלמוג מאיר ג'אן (צילום: צילום מסך רשתות חברתיות)

גולשת אחרת, דקדקנית ומעורה היטב בפרטים, כתבה: "מה עם דיווח המוני על המחבלה הזאת? דרך אגב - למי שרוצה קצת חדשות טובות, אבא של הפוסטמה הזאת, מוחמד חדיד, הגיש בקשה לפשיטת רגל (נוספת) בחודש שעבר. כנראה בול בזמן לקבל כסף מהקטארים. טפי על המשפחה הזאת".