הזמרת טיילור סוויפט שנמצאת כעת בטור הופעות עולמי, ציינה היום (חמישי) לראשונה כי ביטול סיבוב ההופעות שלה בווינה מילא אותה ב"תחושת פחד חדשה".

"לא הבנתי אז את משמעות השיר": יהודית רביץ חוזרת לשיר שהלחינה בגיל 15
״אליל נעוריי״: דנה אינטרנשיונל במחווה מרגשת לאדם

בפוסט שהעלתה באינסטגרם, היא אמרה כי היא חשה "כמות עצומה של אשמה בגלל שהרבה אנשים תיכננו לבוא להופעות הללו". כזכור, שלוש הופעות בוטלו בבירה האוסטרית ושלושה אנשים נעצרו בהקשר לתכנון התקיפות בהשראת הקבוצה האסלאמית.

הזמרת בת ה-34 סיימה את הטור האירופי שלה באיצטדיון וומבלי בלונדון ביום שלישי האחרון, וכתבה יום לאחר מכן: "ביטול ההופעות בוינה הרס אותי, אבל הייתי גם כל כך אסירת תודה לרשויות כי הודות להם אנחנו אבלים על הופעות ולא על חיי אדם. התרגשתי מהאהבה והאחדות שראיתי אצל המעריצים שלי שהתאחדו יחד". 

טיילור סוויפט (צילום: צילום מסך)
טיילור סוויפט (צילום: צילום מסך)


עוד אמרה סוויפט כי הבטיחות של מעריציה היא החשובה ביותר, והודיעה על המשך ההופעות בלונדון: "החלטתי שכל האנרגיה שלי צריכה ללכת כדי לעזור להגן על כמעט חצי מיליון האנשים שבאו לראות את ההופעות בלונדון. אני והצוות שלי עבדנו יד ביד עם צוות האצטדיון והרשויות הבריטיות כל יום במרדף אחר המטרה הזו, ואני רוצה להודות להם על כל מה שהם עשו עבורנו".

כשהסבירה מדוע בחרה להמתין עד כה כדי לדבר על ביטול הקונצרטים בווינה, שהיו אמורים להתקיים בין ה-8 ל-10 באוגוסט, אמרה: "תנו לי להיות מאוד ברורה: אני לא מתכוונת לדבר על משהו בפומבי, אם אני חושבת שמהלך כזה עלול לעורר את אלה שירצו לפגוע במעריצים שמגיעים להופעות שלי".

"במקרה כזה, 'שתיקה' היא בעצם גילוי איפוק, והמתנה להביע את עצמך בזמן הנכון. העדיפות שלי הייתה לסיים את סיבוב ההופעות האירופי שלנו בשלום, ובהקלה גדולה אני יכולה לומר שעשינו את זה".