במהלך העימות הראשון בין שני המועמדים לנשיאות ארצות הברית, קמלה האריס ודונלד טראמפ, פרסמה הזמרת המצליחה טיילור סוויפט פוסט באינסטגרם בו הביעה את תמיכתה בהאריס, והתייחסה לפרסומים מזויפים ברשת שייחסו לה תמיכה בטראמפ.

"כמו רבים מכם, צפיתי בעימות הערב. אם עדיין לא עשיתם זאת, זה זמן מצוין לחקור את הנושאים שעל הפרק ואת העמדות שהמועמדים האלה נוקטים בנושאים החשובים לכם ביותר. כבוחרת, אני מקפידה לצפות ולקרוא כל מה שאני יכולה על המדיניות והתוכניות המוצעות שלהם למדינה הזו. לאחרונה הובא לידיעתי שבאתר של דונלד טראמפ פורסמה מודעת תמיכה שלי בו, שזויפה באמצעות בינה מלאכותית. זה באמת עורר את החששות שלי סביב בינה מלאכותית, והסכנות של הפצת מידע כוזב. זה הביא אותי למסקנה שאני צריכה להיות שקופה מאוד לגבי התוכניות האמיתיות שלי לבחירות אלו כבוחרת. הדרך הפשוטה ביותר להילחם במידע כוזב היא עם האמת", כתבה סוויפט.

View this post on Instagram

A post shared by Taylor Swift (@taylorswift)

"אני אצביע עבור קמלה האריס וטים וולץ בבחירות לנשיאות 2024. אני מצביעה עבור האריס כי היא נלחמת עבור הזכויות והמטרות שאני מאמינה שזקוקות ללוחמת שתוביל אותן. אני חושבת שהיא מנהיגה מוכשרת ויציבה ואני מאמינה שנוכל להשיג הרבה יותר במדינה הזו אם נונהג על ידי רוגע ולא כאוס. התעודדתי והתרשמתי מאוד מבחירתו של סגן הנשיא טים וולץ, שעמד על זכויות הלהט"ב, הפריה חוץ-גופית, וזכותה של אישה על גופה במשך עשורים", הוסיפה.