הרשתות החברתיות גועשות מאז פרסום מחקר חדש שקבע כי הזמרת טיילור סוויפט היא המפורסמת שגרמה לפליטת הפחמן המשמעותית ביותר בשנה האחרונה עם טיסותיה התכופות במטוסה הפרטי. לפי הדיווחים, המטוס האישי שלה פלט 8,293 טונות של פחמן רק בשבעת החודשים האחרונים. המחקר שנערך על ידי חברת השיווק הדיגיטלי "Yard", עורר ויכוחים רבים וגם ממים הומוריסטיים. למקום השני ברשימת המזהמים הגיע המתאגרף פלויד מייוות'ר.

למקום השלישי והלא מכובד ברשימת המפורסמים שמזהמים את העולם הגיע הראפר ג'יי זי. לאחר הפרסום, עורך דינו של ג'יי זי אמר ל"וושינגטון פוסט" שהראפר אינו הבעלים של המטוס הפרטי המדובר. רולינג סטון דיווחה כי נתוני הטיסה בהם נעשה שימוש בניתוח הם ממטוס הקשור לחברת "פומה" ומיוחס לג'יי זי בגלל מערכת היחסים שלו עם המותג.

ביונסה, ג'יי זי (צילום: רויטרס)
ביונסה, ג'יי זי (צילום: רויטרס)

מטעמה של סוויפט נמסר שמטוסה הפרטי משמש לא רק אותה, אלא אנשים נוספים שבוחרים להשאיל ממנה את המטוס לצורכיהם האישיים ולשייך את כל הטיסות ישירות אליה, זה נתון שאינו מדויק. מי שעוד ספגה ביקורת רבה ברשת היא אשת העסקים קיילי ג'נר שפרסמה לפני מספר שבועות תמונה עם בן זוגה טראוויס סקוט לצד שני מטוסים וכתבה: "אתה רוצה לטוס בשלך או בשלי?". למרות הרעש סביבה, ג'נר ממוקמת רק במקום ה-19, בעוד מפורסמים אחרים כמו: ג'י זי ואלכס רודריגז הגיעו לרשימת הטופ 5 של זיהום האוויר. 

המטוס הפרטי של קים קרדשיאן ביצע ארבע טיסות של פחות מ-20 דקות בחודשיים האחרונים, על פי נתונים של עוקב הטיסות של סלבריטאים. קלואי קרדישאן, שאחותה קיילי ג'נר בדיוק התמודדה עם הביקורת הקשה אהבה סרטון הומוריסטי שטען כי אימן, קריס ג'נר, עומדת מאחוריי המחקר שכולל את בתה קיילי, כדי למשוך את תשומת הלב חזרה למשפחתה. הקליפ המצחיק ששותף בחשבון המעריצים של משפחת קרדשיאן באינסטגרם, שיתף תמונה של קריס ג'נר לצד הכיתוב: "מי הדליף שהמטוס הפרטי של טיילור סוויפט לקח 170 טיסות השנה?".

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)