בנם הבכור של הכדורגלן בדימוס דיוויד בקהאם ואשתו כוכבת "ספייס גירלס" בדימוס, ויקטוריה בקהאם - ברוקלין בקהאם, התחתן לפני מספר חודשים לניקולה פלץ. אלא שכמו בהרבה בתים אחרים, נראה שהאמא לא מסתדרת עם כלתה החדשה. כעת ברוקלין בקהאם מגיב לראשונה לשמועות וטוען ש"הכל בסדר" על רקע הריב המתמשך בין אימו לאשתו החדשה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"למדתי שתמיד ינסו לכתוב דברים כאלה", אמר הבריטי בן ה-23 למגזין ה-Variety. "הם תמיד ינסו להפיל אנשים. אבל כולם מסתדרים, וזה טוב". פלץ, שנישאה לברוקלין באפריל האחרון, גם ניסתה להכחיש כל דרמה עם חמותה, אך גרמה להגברת החשד כי סיפרה שהיא חושבת שהבאזז התחיל כשלא לבשה שמלה של המותג ויקטוריה בקהאם ביום חתונתה.

"תכננתי וממש רציתי, ואז כמה חודשים לאחר מכן, היא הבינה שמותג האופנה שלה לא יוכל עשות את זה, אז הייתי צריכה לבחור שמלה אחרת", חשפה פלץ בת ה-27, במהלך הריאיון. "היא לא אמרה שלא אוכל ללבוש את זה, לא אמרתי שאני לא רוצה ללבוש את זה. שם זה התחיל, ואז הם רצו עם זה".

עם זאת, מקורות אמרו ל-Page Six כי היפהפייה הצעירה וזמרת הספייס גירלז שהפכה לפאשניסטה, "לא יכולות לסבול אחת את השניה ולא מדברות", והוסיפו כי "ההכנות לחתונה היו נוראיות" כי פלץ לא רצתה שויקטוריה תהיה חלק מהתכנון. המקורות סיפרו כי היא לא עירבה את ויקטוריה בשום תכנון וכי התקשורת הייתה מינימלית. איך אנחנו אומרים תמיד? אין עשן בלי אש.