וויל סמית' ואשתו ג'יידה פינקט סמית' נצפו יחד לראשונה מאז הסערה שייצר השחקן כשסטר לקומיקאי כריס רוק על בדיחה על חשבונה של ג'יידה במהלך טקס האוסקר2022 שהתקיים בחודש מרץ האחרון. הזוג, שנראה במצב רוח טוב, צולם ביום שבת במאליבו, כשהוא צועד יד ביד בזמן שהשחקן נופף לצופים.

הפפראצי של השניים הגיע שבועות לאחר שסמית' פרסם את התנצלותו האחרונה על התנהגותו במהלך הטקס עקב הבדיחה שסיפר הקומיקאי בהתייחס לג'יידה, שסובלת ממחלה שגורמת לנשירת שיער. "פניתי לכריס והמסר שחזר הוא שהוא לא מוכן לדבר, אבל כשהוא יהיה, הוא יפנה אליי", אמר סמית' בסרטון שפורסם ליוטיוב. "אני אגיד לך כריס, אני מתנצל בפניך. ההתנהגות שלי לא הייתה מקובלת, ואני כאן בכל פעם שאתה מוכן לדבר".

View this post on Instagram

A post shared by Hip Hop U-C-IT (@hhucit__)

ג'יידה התייחסה למקרה בסדרת הפייסבוק שלה "Red Table Talk", ואמרה שהיא רוצה ש"לשני הגברים האינטליגנטים האלה תהיה ההזדמנות לרפא, לדבר על זה ולהתפייס. במצב העולם היום, אנחנו צריכים את שניהם וכולנו בעצם צריכים אחד את השני יותר מתמיד. עד אז, וויל ואני ממשיכים לעשות את מה שעשינו ב-28 השנים האחרונות, וזה להמשיך להבין את הדבר הזה שנקרא חיים משותפים. תודה על ההקשבה".

רוק מצידו לא דיבר על הנושא מלבד במהלך הופעות הסטנדאפ האחרונות שלו. "כולם מנסים להיות קורבן של ממש", אמר רוק בן ה-57, במהלך הופעה בתיאטרון פוקס באטלנטה. "אם כולם טוענים שהם קורבן, אז אף אחד לא ישמע את הקורבנות האמיתיים. אפילו אני קיבלתי מכות מסמית', הלכתי לעבודה למחרת, יש לי ילדים. כל מי שאמר מילים פוגעות מעולם לא קיבל אגרוף בפניו".

וויל סמית' חובט בכריס רוק (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
וויל סמית' חובט בכריס רוק (צילום: REUTERS/Brian Snyder)