אחרי שחגגו את ירח הדבש הרומנטי שלהם בפריז שבצרפת, ג'ניפר לופז ובן אפלק יערכו את חגיגת חתונת החלומות שלהם, חודש לאחר שנישאו רשמית בלאס וגאס. הזוג יחגוג את נישואיהם בסוף השבוע, וזו תהיה מסיבת חתונה מהסרטים, כך על פי אתרי הרכילות מהעולם. "זה הולך להיות הכל על J.Lo. בן רוצה שכל הפוקוס יהיה עליה ביום הגדול שלהם", אומר מקורב בלעדית ל-PAGE SIX.

"חגיגה אינטימית למשפחה וחברים" בת שלושת הימים שלהם תתחיל בארוחה ביום שישי, כך מספרים מקורבים של השניים. הטקס בפועל יתקיים בשבת, ובני הזוג יסגרו את סוף השבוע במנגל ופיקניק ביום ראשון. לופז בת ה-53, צפויה ללבוש שמלת קוטור בהתאמה אישית של ראלף לורן תוצרת איטליה, ומגזין "ווג" צפוי לתעד את מסע האופנה שלה לסוף השבוע.

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)

מתכנן האירועים של הכוכבים קולין קאווי עומד מאחורי כל הפרטים לחגיגה המפוארת שלהם. תג המחיר של קאווי נע בין 25 אלף ל-25 מיליון דולר, והוא הפיק בעבר אירועים עבור כוכבים כמו אופרה ווינפרי, מייקל ג'ורדן ואפילו לופז עצמה. מקורות סיפרו שמאט דיימון, ג'ימי קימל, קייסי אפלק הם כמה מהכוכבים שנכנסו לרשימת האורחים של הזוג. TMZ דיווחה בחודש שעבר כי האירוע יתקיים באחוזתו של אפלק בריסבורו, ג'ורג'יה.

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)