הריאליטי "רוקדים עם כוכבים" היה אחת ההצלחות הגדולות ביותר בטלוויזיה הישראלית, כשהעונה האחרונה ששודרה ב"קשת 12" הפכה לתוכנית הריאליטי הנצפית ביותר בטלוויזיה בשנתיים האחרונות. כעת מסתבר שהריאליטי שמשודר במדינות רבות בעולם, מקבל זווית ישראלית מעניינת - דווקא מעבר לים.

הזמר סטפן לגר, במקביל לקריירה שלו בישראל, מטפח קריירה גם בצרפת, נבחר להשתתף בתוכנית הריאליטי המובילה "רוקדים עם כוכבים" בארץ הבגט שם יתחרה לצד אומנים מובילים. התוכנית צפויה לעלות ב- 16.9 ותשודר בערוץ TF1 למיליוני צופים ברחבי צרפת ובמדינות הדוברות צרפתית. החזרות ל"רוקדים עם כוכבים" יתחילו כבר בתחילת חודש ספטמבר ולצורך זה סטפן יעבור להתגורר בפריז כבר בסוף החודש וישהה שם לתקופה של מספר חודשים.

סטפן לגר (צילום: שוקה כהן)
סטפן לגר (צילום: שוקה כהן)

סטפן יחזור לישראל במהלך התקופה לביקורים קצרים לטובת הקריירה הישראלית ואף מתכנן לשחרר סינגל חדש ״קרקס״ בימים הקרובים. "אני מתרגש מאוד להשתתף בתוכנית בסדר גודל כזה, כולכם יודעים כמה אני אוהב לרקוד ואני לא יכול לחכות כבר להתנסות בסגנונות ריקוד שונים ולהביא את היכולות שלי לידי ביטוי", מסר לגר. "מעולם לא הייתי רחוק מהקהל הישראלי שלי לתקופה כל כך ארוכה אבל אני מבטיח שאני אבוא לבקר בכל הזדמנות ואני אשתף אותכם ברשתות בכל מה שקורה בצרפת".

סטפן לגר (צילום: אור גפן)
סטפן לגר (צילום: אור גפן)