בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי ממשיכים לספק כותרות בעקבות סאגת הגירושין שלהם שהפכה לאחת המכוערות ביותר בהיסטוריה של הוליווד (חוץ מהאמבר הארד וג'וני דפ כמובן, כבודם במקומם מונח). 

לאחר שכתשו אחד את השני בכל מקום אפשרי והציבו את אחוזת שאטו מיראבל הצרפתית שלהם במרכז המאבק על הונם המשותף, כעת נחשף כי ג'ולי הלכה צעד קדימה ונחשפה כתובעת אנונימית בחקירה נגד בעלה לשעבר. 

חברה ל-FBI. אנג'לינה ג'ולי,  (צילום: Tulip Entertainment)
חברה ל-FBI. אנג'לינה ג'ולי, (צילום: Tulip Entertainment)

הסיפור החל בשנת 2016 אז פנתה השחקנית לסוכן FBI וסיפרה לו כי פיט תקף אותה ואת ילדיהם פיזית ומילולית במטוסם הפרטי. לטענתה, במהלך הטיסה, לקח אותה בעלה לחלק האחורי של המטוס, שם ניער אותה מהכתפיים וצרח עליה ש"היא דופקת את כל המשפחה הזאת". לאחר מכן הוא אף תקף אותה שוב, תקיפה ממנה היא יצאה חבולה במרפק. 

לדבריה, האירוע לא נגמר שם, כי פיט אף הגדיל לעשות ולשפוך עליה בקבוק בירה מכיוון שבאותה תקופה הוא התמודד עם בעיות שתיה. 

לאחר דין ודברים, הוחלט מטעם ה-FBI לא להגיש תלונה נגד השחקן עקב חוסר ראיות וג'ולי החליטה לא לוותר. כעת נחשף כי לאחר ההחלטה, היא הגישה בקשה אנונימית ל"לשכה לחופש המידע" בבקשה לחשוף לציבור את פרטי המקרה.

על פי הבקשה, אותו אלמוני (ג'ולי) ביקש "לחשוף את פרטי חקירת ה-FBI כדי שיוכל לתת לילדים ייעוץ מקצועי וטיפול רפואי לאור הטראומה שחוו". ה-FBI כאמור החליט שלא להעמיד את פיט לחקירה וג'ולי התלוננה על חוסר שקיפות מצידם.

ניער אותה, קילל ושפך עליה בירה. פיט (צילום: פורום פילם)
ניער אותה, קילל ושפך עליה בירה. פיט (צילום: פורום פילם)

זוהי לא הפעם הראשונה בה הסיפור הזה מתפוצץ בתקשורת. כבר בשנת 2016, מיד לאחר התקרית, דווח ברחבי העולם על ריב שהתפתח במטוס פרטי של השניים, שם לכאורה תקף פיט את בנו מאדוקס וסטר בפניו לאחר שזה התערב בריב פיזי והפריד בין הוריו.  

הצוות של פיט הוציא הצהרה בה הוא מכחיש כל קשר למקרה: "הוא (פיט) נחרץ שזה לא הגיע לרמה של התעללות פיזית, שאף אחד לא נפגע פיזית. הוא לא היכה את ילדו בפניו בשום צורה. הוא לא עשה זאת. הוא נחרץ בעניין. הוא כן הניח עליו את ידיו כי העימות יצא משליטה אבל מעולם לא תקף אותו".