נראה שהנסיך וויליאם וקייט מידלטון מיצו את מערכת החינוך של הבירה הלונדונית. כעת הארמון מודיע כי הנסיך ג'ורג' בן התשע, הנסיכה שרלוט בת השבע והנסיך לואיס בן הארבע יתחילו ללמוד בספטמבר בבית הספר למברוק בווינקפילד רו, ברקשייר. בית הספר, הממוקם ממש מחוץ לווינדזור, ממוקם על 52 דונם של אזור כפרי ומונה כ-560 תלמידים. 

למברוק, אחד מבתי הספר המובילים בבריטניה, ידוע במתקני הספורט ושיעורי הדרמה והמוזיקה שלו. המועדונים כוללים רכיבה על סוסים, צלילה ופולו. יש לבית הספר גם קשר מלכותי - שניים מהנכדים של המלכה ויקטוריה היו תלמידים שם אי שם בשנת 1878. המשפחה המלכותית תעבור מארמון קנזינגטון במרכז לונדון למגורים כפריים יותר בווינדזור, שם הם יכולים ליהנות מהחיים באזור הכפרי.

הנסיך וויליאם וקייט מציגים את התינוק המלכותי (צילום: רויטרס)
הנסיך וויליאם וקייט מציגים את התינוק המלכותי (צילום: רויטרס)

מקורות מהממלכה הבריטית שיתפו שההורים רוצים שלילדיהם יהיה חינוך "נורמלי" למרות מעמדם המלכותי. "הם משפחה כל כך מפורסמת, לונדון פשוט לא עבדה בשבילם יותר", אמר מקור שמכיר את המשפחה למגזין פיפל. "האזור הכפרי הוא בהחלט המקום המאושר שלהם". ג'ורג' ושרלוט למדו בעבר בבית הספר של "תומס בבאטרסי", הממוקם ארבעה קילומטרים מארמון קנסינגטון. לואי למד בבית הספר "משתלת ווילקוקס". המשפחה תעבור לקוטג' אדלייד, שמתואר כנכס צנוע עם ארבעה חדרי שינה. הוא נבנה בשנת 1831 עבור המלכה אדלייד, אשתו של המלך ויליאם הרביעי.

ביתם החדש נמצא במרחק של עשר דקות הליכה מטירת וינדזור, בה מתגוררת המלכה אליזבת מאז תחילת מגיפת הקורונה. כמו כן, הנכס נמצא במרחק של 40 דקות נסיעה מהוריה של מידלטון, המתגוררים בכפר ברקשייר בבקלברי. הדוכס והדוכסית מקיימברידג' ישמרו על דירתם בארמון קנסינגטון כבסיס העבודה הרשמי שלהם, כמו גם האחוזה הכפרית בת 10 חדרי השינה שלהם בנורפולק וקוטג' נופש בסקוטלנד.

קייט מידלטון, הנסיך ויליאם (צילום: AFP)
קייט מידלטון, הנסיך ויליאם (צילום: AFP)