מסתבר שלא רק הזמרת ג'ניפר לופז מתחזקת גזרה לוהטת ושרירים מהודקים בשנות ה-50 לחייה, אלא גם השחקנית ניקול קידמן שחיזקה את מעמדה כאייקון אופנת קוטור לאחר ששוחררו צילומים שלה לשער למגזין "פרפקט". זוכת האוסקר הציגה לראווה את שרירי הבטן מסותתים ושרירי ידיים מפוארים בחצאית מיקרו מיני וחולצת כותנה של דיזל.

השחקנית האוסטרלית שנראית בערך במחצית מגילה, הצטלמה בביטחון כשרגליה השריריות פשוקות וידייה כפופות. צילום השער הוא של הצלם ג'ונג לין, כשהמגזין אמור לצאת ב-1 בספטמבר. כש"פרפקט" פרסמה את צילום השער לאינסטגרם, העוקבים השתוללו מהתמונה.

בין היתר נכתב באינסטגרם: "אין מצב", "אייקוני!" ו"אני בשוק". בתמונה נוספת ששותפה למגזין, בת ה-55 נראתה בתלבושת שחורה הכוללת מגפיים עם עקבים גבוהים. הגיליון מוקדש לדמויות הבולטות ביותר בתרבות הפופולרית, מאייקוני אופנה וטלוויזיה ועד לסלבריטאים בעולם המוזיקה, העיצוב והאמנות.

צילום מוקדם יותר השנה של השחקנית עבור "Vanity Fair", שבו קידמן הופיעה בתלבושת של "Miu Miu" בהשראת תלמידות בית ספר, נתקל בתגובת קשות עד כדי כך שקדימן עצמה הודתה שהתלבושת שבחרה הייתה טעות. ב-TMI חושבים שהיא לגמריי פיצתה על התמונות הקודמות.