לנו מכירים ואוהבים את כוכבת הסדרה "חברים" ליסה קודרו, שגילמה את תפקידה הבלתי נשכח של פיבי. בתור דמות בסדרה היא חביבה, מצחיקה ותמימה, אך נראה שהמציאות רחוקה מהדמיון. ספנסר פראט, שהשתתף בעברו בריאליטי האמריקאי "הוליווד הילס" ו"לגונה ביץ'", שיחק עם עוקביו בטיקטוק בשאלות-תשובות, במסגרתן חשף מידע מפתיע על קודרו. 

כוכב ראליטי אמריקאי יצא נגד פיבי מ"חברים" (צילום: טיקטוק)

אחת השאלות שנשאל הייתה: "מי האדם הכי גס רוח שפגשת?", ובלי לחשוב פעמיים ענה כוכב הריאליטי: "אוי זה קל, פיבי מחברים. היא אחד מבני האדם הגרועים ביותר שאי פעם נתקלתי בהם, ללא ספק". כשהעוקבים התעניינו לדעת מה הסיבה לדעתו הנחרצת של פראט, הוא הצהיר שאם הסרטון שלו יגיע למיליון צפיות, הוא ישתף את הסיפור שמאחורי. 

כשהסיפור תפס תאוצה בסוף השבוע האחרון, פראט סוף כל סוף חשף מה קרה במפגש שלו עם קודרו, כשבילה במסיבה יחד עם אשתו יוצאת הראליטי גם כן, היידי מונטאג'. "עמדנו ליד המזנון כשפיבי בופה (כפי שהיא מכונה בסדרה), הגיעה ממש מולי ואמרה להיידי שעליה להתרחק ממני בהקדם האפשרי כי אני ארצח אותה, ושיש לי עיניים של רוצח סדרתי", סיפר פראט. 

לדבריו, אשתו חשבה שמדובר בבדיחה או אפילו מערכון שתועד במצלמות נסתרות, אך לטענתו פיבי לא צחקה אלא פשוט הלכה והותירה את השניים מבולבלים. "זה היה המפגש הגס רוח ביותר שהיה לי עם אדם זר, מעולם לא פנו אל אשתי והזהירו אותה שארצח אותה, שאני נראה כמו רוצח סדרתי. אז כן, זה הסיפור", סיכם פראט.

"פיבי מחברים אמרה לאשתי שאני ארצח אותה" (צילום: טיקטוק)