סולן להקת "מארון 5", אדם לוין ואשתו, דוגמנית "ויקטוריה סיקרט", בהאטי פרינסלו מצפים לילדם השלישי, לפי מגזין "people". פרינסלו הראתה את הבטן ההריונית הקטנה שלה בזמן חופשה בהוואי עם בעלה ובנותיה.

הדוגמנית של ויקטוריה סיקרט ניסתה להישאר מתחת לרדאר בכובע דלי חום, משקפי שמש לבנים וביקיני כחול כהה. זמר "מארון 5" ופרינסלו הם כבר הורים לדאסטי רוז בן ה-5 וג'יו גרייס בן ה-4. בני הזוג שנישאו בשנת 2014 , ניסו להרחיק את שתי בנותיהם הצעירות מאור הזרקורים, מלבד הופעה מדי פעם באינסטגרם שלהם.

View this post on Instagram

A post shared by Adam Levine (@adamlevine)

"לילות ללא שינה, פטמות מדממות, בכי, צחוק, השיאים הגבוהים ביותר והשפל הנמוך ביותר, וכל מה שביניהם", כתבה פרינסלו לצד תמונה שלה עם ילדיה. "אני לא אשנה דבר אחד. להיות אמא לדאסטי וג'יו שומר עליי חזק, עם מוטיבציה ועוצמה". מאז הדוגמנית סיפרה על רצונה להרחיב את משפחתה עם הזמר בן ה-43.

"תמיד ידענו שאנחנו רוצים אחד את השני. אז אני חושב שבשבילי בשנתיים האלה, כשהיו לי שני תינוקות מתחת לגיל שנתיים, אמרתי לעצמי 'אל תחשבי על זה אפילו!', אבל אני כן רוצה גם חמישה ילדים, אבל אפילו לא חושבת על זה", אמרה ל-Entertainment Tonight בנובמבר, והוסיפה: "לעולם אל תגיד לעולם!".