ליידי גאגא ידועה כאחת שנותנת הכל בהופעות. היא מגיעה עם כל האנרגיה הנדרשת, מצב הרוח וההפקה המושקעת, ומקדישה את כל כוחה לקהל המעריצים שלה. אמש, במהלך הופעה של הזמרת המפורסמת, התרחשה סיטואציה שאכזבה אותה עד כדי דמעות. 

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

הכוכבת בת ה-36 הופיעה במוצאי שבת האחרון כחלק מנשף "כרומטיקה" במיאמי, כשלפתע החלה סופה טרופית קשה. לצערה של גאגא, ההופעה לא יכולה הייתה להימשך כסדרה, מחשש בטיחותי לה ולנוכחים בקהל, והיא נאלצה לבטל את ההופעה זמן קצר אחרי שהחלה. 

הבוקר, גאגא פנתה למעריצים בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה, בו היא פרצה בבכי והתנצלה על השתלשלות האירועים. "שלום לכולם, תודה רבה שבאתם לנשף 'כרומטיקה'. באמת ניסנו לסיים את ההופעה במיאמי אבל לא הצלחנו, כי גם כשהגשם פסק, היה ברק שפגע ממש עד הקרקע. כל כך קרוב אלינו". 

היא הוסיפה וסיפרה כי על אף שהיא שומרת על פאסון "הילדה הרעה", היא נאלצה הפעם לקבל את ההחלטה האחראית ולהפסיק את ההופעה. "אני לא יודעת מה הייתי עושה אם משהו היה קורה למישהו בקהל או למישהו מחברי הצוות שלי, הלהקה שלי והרקדנים שלי. אז אני מצטערת שהפסקנו את ההופעה, אבל החיים שווים יותר", סיכמה. 

View this post on Instagram

A post shared by Lady Gaga (@ladygaga)

בפוסט נוסף העלתה גאגא תמונה בה היא מחזיקה בידה פרח שזרק לה מעריץ מהקהל, וכתבה פעם נוספת: "מצטערת שלא יכולתי לסיים את ההופעה, זה היה מסוכן מדי, הברק היה בלתי צפוי ומשתנה מרגע לרגע".