בנם הצעיר של הנסיך וויליאם וקייט מידלטון, הנסיך לואיס, "שואל שאלות" לגבי מותה של המלכה אליזבת השנייה כשהוא מתקשה להבין את מותה. הנסיכה החדשה מוויילס, בת ה-40, שוחחה עם המושל הכללי של אוסטרליה דיוויד הארלי על בנה בן הארבע במהלך קבלת פנים בארמון בקינגהאם בלונדון ביום שבת.

"הצעיר יותר שואל שאלות כמו: 'את חושבת שאנחנו עדיין יכולים לשחק במשחקים כשאנחנו הולכים לבלמורל [טירה בסקוטלנד] ודברים כאלה, כי היא לא הולכת להיות שם?'", נזכר הארלי בשיחה שלו עם מידלטון, לפי ה"דיילי מייל". הוא ציין שבנה בן התשע של מידלטון, הנסיך ג'ורג', לעומת זאת, "מבין עכשיו כמה חשובה סבתא רבתא שלו ומה קורה".

הנסיך לואי, המלכה אליזבת השנייה (צילום: DANIEL LEAL/AFP via Getty Images)
הנסיך לואי, המלכה אליזבת השנייה (צילום: DANIEL LEAL/AFP via Getty Images)

בשבוע שעבר, הדוכסית לשעבר מקיימברידג' אמרה מחוץ לארמון כי ילדה הבכור אכן הבין את מותה של המלכה בת ה-96 במותה, יותר מאשר לואי ואחותם בת השבע של האחים, הנסיכה שרלוט. "היא אמרה שהם שומרים על דברים נורמליים ככל האפשר עבור הילדים", הסביר אחד מהצופים, והוסיף שהילדים הקטנים של מידלטון "הסתדרו טוב ושמרו עליהם בבית הספר". כזכור, הנסיכים ג'ורג' ושרלוט התחילו את השנה הראשונה שלהם בבית הספר למברוק בברקשייר מוקדם יותר החודש, לאחר המעבר של המשפחה לווינדזור. 

ביום השני ללימודים, ארמון בקינגהאם פרסם הצהרה מדאיגה על הידרדרות בריאותה של המלכה. עוד בעלה של מידלטון, הנסיך וויליאם, ובני משפחה נוספים מיהרו למיטת הריבון בבלמורל, היא נשארה מאחור עם ילדיהם. הלווייתה של המלכה אליזבת' תתקיים היום (שני) במנזר ווסטמינסטר בלונדון, כאשר לפי הדיווחים לואיס לא נכח עם ג'ורג' ושארלוט בגלל גילם הצעיר.

הנסיכה שרלוט, הנסיך לואי, הנסיך ג'ורג' (צילום:  WPA Pool gettyimages)
הנסיכה שרלוט, הנסיך לואי, הנסיך ג'ורג' (צילום: WPA Pool gettyimages)