הזמר אדם לוין, סולן להקת "מארון 5", מגיב על שמועות לרומן שלו לכאורה לאחר שהדוגמנית סאמנר סטרוג העלתה את הטענה בטיקטוק. "אומרים עלי הרבה עכשיו ואני רוצה לנקות את האווירה. השתמשתי בשיקול דעת גרוע כשדיברתי עם כל אחת מלבד אשתי בכל סוג של פלרטטנות", כתב לוין בסטורי באינסטגרם. "לא היה לי רומן, בכל זאת חציתי את הגבול בתקופה מצערת בחיי".

ההודאה הגיעה בתגובה לסאמנר סטרוג, שהראתה הודעות ישירות באינסטגרם מהזמר וטענה שיש להם רומן במשך שנה, ואמרה: "באותה תקופה, הייתי צעירה, הייתי נאיבית, ולמען האמת, אני מרגישה מנוצלת".

@sumnerstroh embarrassed I was involved w a man with this utter lack of remorse and respect. #greenscreen ♬ original sound - Sumner Stroh

כזכור, אשתו של לוין מזה שמונה שנים, בהטי פרינסלו, בהיריון עם ילדם השלישי, וסטרוד טענה שלוין שלח לה הודעה כדי לשאול אם הוא יכול לקרוא לילד סאמנר. לוין לא הגיב לטענת שמות התינוק, אבל הוא הוסיף שהוא "נקט פרואקטיבית צעדים לתקן את זה עם המשפחה שלי". לוין הוסיף וכתב: "אשתי והמשפחה שלי זה כל מה שאכפת לי ממנו בעולם הזה. להיות כל כך נאיבי וטיפש כדי להסתכן בדבר היחיד שבאמת חשוב לי הייתה הטעות הכי גדולה שיכולתי לעשות אי פעם. אני לוקח אחריות מלאה. נעבור את זה. ונעבור את זה ביחד".

אדם לוין, בהאטי פרינסלו (צילום: christopher polk getty images)
אדם לוין, בהאטי פרינסלו (צילום: christopher polk getty images)