העונה החדשה של משפחת קרדשיאן עדיין לא עלתה לאוויר בשירות הסטרימינג HULU וכבר מספקת כותרות עם אחד הנושאים שיותר עניינו את קהל הצופים בשנה האחרונה - הבגידה של טריסטן ת'ומפסון בקלואי קרדשיאן לאחר שהשניים החליטו להביא לעולם ילד נוסף בהליך פונדקאות.

למי שלא בקיא בעניינים, TMI כאן לעשות לכם סדר. ת'ומפסון וקרדשיאן סיפקו בשנים האחרונות חומר רב לתכנית הריאליטי המשפחתית לאחר שהראשון בגד בבת זוגו במספר הזדמנויות שונות שכולן תועדו לעיני המצלמות. הפעם הראשונה היתה כשקלואי היתה כבר לקראת לידה עם ביתם הבכורה טרו (4) ולאחר מכן כשזו כבר החליטה לסלוח לו, בגד בה כוכב הכדורסל שוב, רק שהפעם זה קרה עם חברת המשפחה הקרובה ג'ורדין וודס.

בשנתיים האחרונות נדמה היה שהשניים עלו מחדש על המסלול וניסו לשקם את מערכת היחסים שלהם אלא שבחודש ינואר האחרון פורסם כי טריסטן חזר לסורו ובגד פעם נוספת עם מאמנת כושר בשם מארלי ניקולס איתה הביא לעולם תינוק בשם ת'יאו. כשנראה היה שהעלילה לא יכולה להסתבך יותר, בחודש אוגוסט נחשף שכל הבגידה התרחשה בזמן שהשניים היו בעיצומו של הליך פונדקאות בסופו נולד להם ילד שני.

שמו של התינוק החדש עדיין לא נחשף והשניים דואגים בינתיים להסתיר אותו מעיני המצלמות אבל כעת מתפרסם פרומו חדש למשפחת קרדשיאן בו קלואי חושפת לראשונה בדמעות את המשבר שעברה בשנה האחרונה: "לטריסטן ולי יש תינוק חדש. זו אמורה להיות תקופה מרגשת אבל זאת חוויה קשה. זאת היתה תקופה קשה בחיים שלי אבל זאת התחלה של משהו חיובי ושמח ויפה".

אימה של הכוכבת, קריס ג'נר, מופיעה גם היא בפרומו כשהיא מתייפחת על ביתה: "זה קשה לראות אותה סובלת". כך או כך, כלי התקשורת בארצות הברית מדווחים כי קרדשיאן החליטה סופית כי נמאס לה מכל הבגידות וחוסר האמון והחליטה להוציא את ת'ומפסון מחייה לחלוטין.