למרות שהזמר ג'סטין ביבר ביטל את סיבוב ההופעות שלו בעולם ובין היתר את ההופעה המצופה בישראל, הוא מצא זמן לחגוג עם אשתו, הדוגמנית היילי ביבר, את יום נישואיהם הרביעי. היילי שמודעת לכך שעדיין נותרו שאלות פתוחות לגבי מערכת היחסים שלהם וסיום הרומן של ג'סטין הזמרת עם סלינה גומז, והתייחסה לכך לראשונה. 

"אנשים היו אובססיביים לגבי זה שג'סטין וסלינה צריכים להיות ביחד", ציינה המנחה אלכס קופר בטיזר שפורסם ב-26 בספטמבר. "היית פעם עם ג'סטין בצורה רומנטית במקביל אליה?". בתגובה אמרה היילי לאלכס: "זה כל כך מטורף, שממש מעולם לא דיברתי על זה. הרבה מהשנאה וההנצחה נובעים מ'אוי גנבת אותו'. מדובר על זה שאנשים ידעו את האמת, כי יש אמת".

אולי האמת הזו תגיע כשהפרק המלא ישודר היום (רביעי). לגבי הספקנות מצד המעריצים לאורך השנים? לפני שמיסד את הקשר עם היילי, ג'סטין היה במערכת יחסים און-אוף עם גומז במשך כשמונה שנים. הכוכבים הציתו מחדש את מערכת היחסים שלהם בסוף 2017, לפני שהפסיקו אותה רשמית בתחילת 2018.

במאי 2018 מדורי הבידור בעולם דיווחו שסלינה "המשיכה הלאה" מג'סטין והיא "הרגישה מאוד חזקה", לפי מקור. לגבי ג'סטין, הוא צולם ביוני אותה שנה עם היילי. ומאותה נקודה ואילך, היילי וג'סטין - שעוררו לראשונה שמועות רומנטיות ב-2014 - הפכו לבלתי נפרדים, כשהזמר כרע על ברך ביולי 2018, חודשים ספורים לאחר הפרידה שלו מסלינה. בספטמבר 2018 היילי וג'סטין אמרו רשמית "I do" בבית המשפט בניו יורק. זוכה הגראמי אישר מאוחר יותר את החדשות ברשתות החברתיות. 

סלינה גומז, ג'סטין ביבר (צילום: Getty images)
סלינה גומז, ג'סטין ביבר (צילום: Getty images)