השחקנית ואשת העסקים, גווינת' פאלטרו, נתנה לעצמה מתנה לכבוד יום הולדתה ה-50 ושיתפה בסדרת תמונות בעירום. בתמונות שפרסמה פאלטרו בעירום, היא צבועה כשצידה בצבע זהב וכתבה: "50", עם כמה אימוג'י כוכבים. "כל מה שאני יודעת זה שהם צובעים אותי זהב ושאני צריכה להיות עירומה", כתבה פאלטרו. "אני מרגישה כל כך טוב להגיע לגיל 50, ואני רוצה לבטא את תחושת האנרגיה והאופטימיות שאני חווה. זה יותר על המבט הנשי ורק תחושת כיף".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

פאלטרו כתבה אתמול (שלישי) מאמר מרגש לקראת יום הולדתה, שבו היא אמרה שהיא מרגישה מחוברת לרגע כמו כשהייתה בת 30. "אני מבינה ברמה מסוימת שהחיים הם לינאריים, שחייתי x מספר ימים עד כה ויש לי יותר בסל מתחת לזרוע מאשר בשטח שלפני", כתבה. "אבל יש משהו במתיקות החיים שקיימת עמוק בתוכי שאינו משתנה, שלא ישתנה. זה מהות המהות. נראה שזה נעשה מתוק יותר".

View this post on Instagram

A post shared by goop (@goop)

לאחרונה, בראד פיט שיתף שגווינת' פאלטרו הייתה אחת ההשראות מאחורי קו הטיפוח החדש שלו. "אני אוהב את מה שגווינת' עשתה", אמר פיט בראיון לווג. "היא עדיין חברה מאוד יקרה, והיא בנתה את האימפריה הזו. תמיד היה לה את זה בתור אוצרת, וזה היה מוצא יצירתי מקסים עבורה". כזכור, השניים היו בקשר רומנטי לפני כ-25 שנה, ופיט מייחס לפאלטרו את אחת הסיבות לכך שהתחיל לטפל בעור שלו. "כשחושבים על זה, היא כנראה הייתה הראשונה שגרמה לי אפילו לשטוף את הפנים שלי פעמיים ביום".

View this post on Instagram

A post shared by Vogue (@voguemagazine)