הגרוש של קים קרדשיאן, הראפר קניה ווסט שינה את תמונת הפרופיל שלו באינסטגרם לתמונה משונה במיוחד. הראפר פרסם תמונה של האמא של גרושתו - קריס ג'נר כתמונת הפרופיל הראשית שלו. ווסט שאוהב לעורר פרובוקציות מיהר להסיר אותה, והחזיר את הרקע השחור. 

כבר שבועות שקניה נמצא במלחמה עם קריס ובתה, קים, ותוקף את שתיהן לאורך החודש בסדרת פוסטים מוזרים באינסטגרם. האחרון, תוך שימוש בתמונתה כתמונת הפרופיל שלו, הגיע ללא כל הסבר או הצדקה.

קריס ג'נר, קניה ווסט (צילום: Pascal Le Segretain/gettyimages)
קריס ג'נר, קניה ווסט (צילום: Pascal Le Segretain/gettyimages)

אחרי המקרה המעריצים השתגעו ובין היתר נכתב: "הוא כל כך נואש". בעוד אחר הוסיף: "ממש מצמרר". שלישי שיתף: "זו זעקה של ייאוש. אם אני נפרד ממישהו והוא כל כך אובססיבי אליי ולמשפחתי, אני לא רוצה אותו". בעוד אדם אחר כתב: "הוא פשוט לא יכול לשחרר את זה, בדיוק כמו שהוא אובססיבי לטיילור סוויפט".

הראפר בן ה-45, פרסם ב-1 בספטמבר שלל של ממים והתבטאויות, חלקן נמחקו מאז. הוא הזכיר את בית הספר הפרטי בקליפורניה שבו קים שלחה את ילדיהם ללמוד במשך שנים ועקץ את קריס: "אל תתנו לקריס לגרום לך לעשות פלייבוי כמו שהיא גרמה לקיילי ולקים לעשות", הוא כתב. "הוליווד היא בית בושת ענק. פורנוגרפיה הרסה את המשפחה שלי. אני מתמודד עם ההתמכרות, אינסטגרם מקדמת אותה. לא אתן לזה לקרות לנורת' ושיקגו".

קניה ווסט, קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)
קניה ווסט, קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)