מלינדה פרנץ' גייטס חולקת פרטים על הגירושים "הכואבים להפליא" מביל גייטס. פרנץ' גייטס הייתה נשואה למיליארדר ומייסד מיקרוסופט במשך 27 שנים. בני הזוג התגרשו באוגוסט 2021. "היו לי כמה סיבות שפשוט לא יכולתי להישאר בנישואים האלה יותר", אמרה פרנץ' גייטס ל-Fortune (כפי שדווח על ידי People). "אבל הדבר המוזר בקורונה, הוא שזה נתן לי את הפרטיות לעשות את מה שהייתי צריכה לעשות".

היא הוסיפה: "זה כואב להפליא, באינספור דרכים, אבל הייתה לי הפרטיות לעבור את זה". למרות ששלושת ילדיהם של הזוג מבוגרים כעת, אמם רצתה להגן עליהם במהלך הליך הגירושים. "הדאגה העיקרית שלי, כמובן, הייתה לנסות להגן על הילדים שלי באמצעות זה", אמרה פרנץ' גייטס. 

ביל גייטס (צילום: רויטרס)
ביל גייטס (צילום: רויטרס)

זו לא הפעם הראשונה שמלינדה מדברת על  הגירושים שלה מאחד האנשים העשירים בעולם. במרץ היא סיפרה לגייל קינג מ-CBS שהיא מתאבלת על אובדן נישואיה, אובדן שמעולם לא ראתה להגיע כשהם התחתנו בהוואי ב-1994. ביל גייטס הודה ברומן עם עובדת מיקרוסופט במהלך הנישואים. בראיון עם קינג, נשאלה פרנץ' גייטס אם היה לו יותר מרומן אחד, והיא אמרה רק: "אלה שאלות שביל צריך לענות". בני הזוג ממשיכים לנהל את קרן "ביל ומלינדה גייטס הפילנתרופית" בסיאטל.

ביל גייטס, מילנדה גייטס (צילום: gettyimages)
ביל גייטס, מילנדה גייטס (צילום: gettyimages)