הגירושים המכוערים של בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי עולים שלב וכעת מדורי הבידור ברחבי העולם סוערים בעקבות טענותיה של השחקנית כי בעלה לשעבר נהג בה ובילדיהם באלימות פיזית. פיט הכחיש את ההאשמות של ג'ולי כי הוא "חנק" ו"פגע" בילדיהם בתקרית שנויה במחלוקת במטוס הפרטי של בני הזוג ב-2016.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

נציגו של פיט אמר ל-Page Six שההאשמות "לא נכונות לחלוטין", מכיוון שבני הזוג לשעבר מנהלים מאבק עז על משמורת והפרדת נכסיהם. כזכור, בשנת 2021 מכרה ג'ולי את המחצית שלה ביקב הצרפתי המשותף שלהם, "שאטו מירוואל". פיט תבע אותה בטענה שהם הסכימו לקבל את הסכמתו של השני לפני מכירת נכסים משותפים שלהם. ג'ולי תבעה מנגד, בטענה שהסכם כזה מעולם לא היה קיים וכי במכירת חלקה ביקב, היא תזכה ל"עצמאות כלכלית" מפיט והזדמנות "לקבל צורה כלשהי של שלווה ולסגור את הפרק הכואב והטראומטי הזה בחייה ובחיי ילדיהם".

בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)

ג'ולי הגישה בקשה לגירושין ב-2016 ובמסמכי בית המשפט ששותפו עם CNN, הובאו לידי ביטוי פרטים נוספים על תקרית לכאורה במטוס הפרטי שלהם, שהתרחשה רק חמישה ימים לפני הגשת מסמכי הגירושין על ידי ג'ולי. בחלק שכותרתו "למה ג'ולי נפרדה מפיט" בתביעה שכנגד האקס שלה, המסמך טוען שפיט נקלע לוויכוח עם אחד מששת ילדיהם. כשג'ולי שאלה את פיט מה לא בסדר, הוא לכאורה "תקף אותה מילולית ו"תפס את ג'ולי בראשה וטלטל אותה, ואז תפס את כתפיה וטלטל אותה שוב לפני שדחף אותה לקיר השירותים". המסמך טוען גם כי "פיט חנק את אחד הילדים והיכה את השני בפניו. חלק מהילדים הפצירו בפיט להפסיק. כולם היו מפוחדים. רבים בכו".

בתגובה להאשמות החדשות, נציגו של פיט הכחיש אותן בתוקף. הם אמרו ל-CNN ש"הסיפור של ג'ולי ממשיך להתפתח בכל פעם שהיא מספרת אותו עם טענות חדשות, לא מבוססות. בראד קיבל אחריות על מה שעשה אבל לא על דברים שהוא לא עשה. ההאשמות החדשות הללו אינן נכונות לחלוטין". חלק מהפרטים של המסמך דווחו בעבר עם פרסום דו"ח של ה-FBI שנכתב באוגוסט 2022. לא בוצעו מעצרים או אישומים באותו זמן בעקבות האירוע. 

אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט  (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (צילום: רויטרס)

"לכל הצדדים יש את המידע הזה כמעט שש שנים והיה בשימוש בהליכים משפטיים קודמים. אין כאן שום דבר חדש ולא משרת שום מטרה מלבד היותו תעלול תקשורתי שנועד לגרום כאב", אמר מקור המקורב לפיט על הדיווח באוגוסט. פירוק הנישואים של פיט וג'ולי הוכרז בשנת 2019, אך המאבק המשפטי שלהם על רכוש ומשמורת נמשך מאז.

בראיון ל"ווג הודו" ביוני 2020 ג'ולי נתנה סיבה, גם אם מעורפלת, לפרידה מפיט. "נפרדתי למען רווחת המשפחה שלי. זו הייתה ההחלטה הנכונה", אמרה. "אני ממשיכה להתמקד בריפוי שלהם. ניצלו את השתיקה שלי, והילדים רואים שקרים על עצמם בתקשורת, אבל אני מזכירה להם שהם יודעים את האמת שלהם. למעשה, הם שישה צעירים מאוד אמיצים, מאוד חזקים".

אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)
אנג'לינה ג'ולי (צילום: רויטרס)

פיט, בינתיים, הראה לאחרונה אוסף של יצירות אמנות משלו בתערוכה בפינלנד, בשיתוף עם המוזיקאי האוסטרלי ניק קייב והפסל, תומס האוסגו. "זה קשור, אתה יודע, איפה טעיתי במערכות היחסים שלי? איפה טעיתי? איפה אני שותף?", הוא אמר בראיון לרשת השידור הפינית, YLE. "זה נולד מתוך בעלות על מה שאני מכנה מלאי רדיקלי של העצמי, להיות כנה עם עצמי באמת, תוך התחשבות באלה שאולי פגעתי בהם וברגעים שפשוט טעיתי".

פיט אמר ל-GQ בראיון ב-2017 שהוא שתה יותר מדי אלכוהול בשנה שלפני כן. "באופן אישי, אני לא זוכר יום מאז שעזבתי את הקולג', שבו לא שתיתי אלכוהול", אמר למגזין. "אני ממש ממש שמח שסיימתי עם כל זה. כלומר, הפסקתי הכל חוץ מלהשתכר כשהקמתי את המשפחה שלי. אבל אפילו בשנה שעברה, שתיתי יותר מדי אלכוהול. זה פשוט הפך לבעיה". 

קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)
קמפיין דלונגי בכיכובו של בראד פיט (צילום: יחצ חול)