דוגמנית העל קארה דלווין נראתה לפני כחודש מחוץ לשדה התעופה בלוס אנג'לס, בהופעה שהדאיגה רבים ועוררה סערה במדורי הבידור בעולם, כשהיא נראית מרושלת ומבולבלת. דלווין נצפתה כששערה מבולגן, יחפה, פניה חיוורות ומדברת בטלפון, שנפל מידיה פעמים רבות. מעריציה של הדוגמנית נבהלו מההופעה המרושלת ודרשו לבדוק את מצפה הפיזי והנפשי. 

מאז דלווין בת ה-30 הרגיעה את הרוחות כשהשתתפה במסיבת ההשקה של שיתוף הפעולה שלה עם קארל לגרפלד, המנהל הקריאטיבי לשעבר של מותג האופנה שאנל. אמש (שני) השתתפה באירוע Fremantle Photocall בקאן, שם הציגה לוק אלגנטי והתנהגות יציבה. דלווין לבשה שמלת מיני שחורה בגזרת סטרפלס, אותה שילבה עם שרשרת זהב פשוטה ונעלי עקב שחורות.

קארה דלווין (צילום: VALERY HACHE/Gettyimages)
קארה דלווין (צילום: VALERY HACHE/Gettyimages)

שיערה בצבע קרמל של השחקנית עוצב בתלתלים רפויים שנפלו על כתפיה, בעוד שאופרה בלוק מעושן. האירוע ציין את ההופעה הפומבית השנייה של דלווין מאז שעוררה דאגה לגבי בריאותה. אחרי שעוררה סערה בחודש שעבר, חברתה של דלווין, השחקנית מרגו רובי, צולמה ימים לאחר מכן כשהיא נראית נסערת לאחר שעזבה את ביתה במערב הוליווד. אחרי הביקור שלה הגיעו דיווחים שטענו כי חבריה של הדוגמנית מבקשים ממנה לקבל עזרה.

מקורות אמרו ל-TMZ כי אהוביה של הדוגמנית היו מודאגים בעקבות מאבקה בבעיות נפשיות ושימוש בסמים. הרשת דיווחה כי רובי בת ה-32, הייתה מוטרדת מסיבה טובה בגלל מה שראתה לכאורה כשביקרה את דלווין, וכי היא תומכת בכניסה שלה לתוכנית טיפול.