כוכב חברים, מת'יו פרי, חשף בריאיון למגזין People את מאבקיו החוזרים בהתמכרויות שונות שגרמו לו לבעיות רפואיות קשות. פרי, שמוכר כדמות צ'נדלר בינג, התראיין למגזין לקראת יציאת האוטוביוגרפיה שלו, בה חשף כי לפני ארבע שנים היה על סף מוות.

"הרופאים אמרו למשפחה שלי שהסיכוי שלי לשרוד הוא שני אחוזים. חיברו אותי למכונת הנשמה שתפקידה היה לנשום במקום הלב והריאות. אף אחד לא שורד את זה", סיפר פרי. 

מת'יו פרי (צילום: רויטרס)
מת'יו פרי (צילום: רויטרס)

עוד שיתף כי "חמישה אנשים חוברו למכונות הנשמה באותו לילה. ארבעת האחרים מתו ואני שרדתי. אז השאלה הגדולה היא למה, למה אני? חייבת להיות סיבה לכך". לאחר הלילה ההוא, פרי היה בתרדמת במשך שבועיים ולאחר מכך שהה בבית החולים במשך חמישה חודשים. 

מת'יו התמודד עם ההתמכרויות רבות במהלך השנים - שהה בגמילה 15 פעמים ועבר 14 ניתוחים בבטן, אך כעת הוא בטוח בבריאותו. "אני די בריא עכשיו", הוא מתעקש. "אני חייב לא ללכת לחדר כושר יותר, כי אני לא רוצה להיות מסוגל לשחק רק גיבורי על. אבל, אני בחור די בריא כרגע".

הכוכב ציין כי בשל ההתקדמות שלו הוא הרגיש מספיק בטוח כדי לחלוק את הסיפור שלו עם העולם, וכי הוא מקווה שהניסיון שלו יוכל לעזור לאחרים במצבים דומים להתגבר על הבעיות שלהם. 

"אני חושב שאנשים יופתעו עד כמה זה היה גרוע בזמנים מסוימים וכמה קרוב למוות הגעתי", הוסיף, ״אני כותב בספר שאם אני אמות, זה יזעזע אנשים, אבל זה לא יפתיע אף אחד. וזה דבר מאוד מפחיד לחיות איתו. אז התקווה שלי היא שאנשים יתייחסו לזה, ויידעו שהמחלה הזו תוקפת את כולם. זה לא משנה אם אתה מצליח או לא מצליח, למחלה לא אכפת".