אם חשבתם שמיליונרית הצעירה קיילי ג'נר אין צרות בחיים, אז כעת היא חושפת שגם לה יש ימים קשים וכי לא הפסיקה לבכות במשך שלושה שבועות עם לידת בנה השני בפברואר האחרון. "זה היה ממש קשה", אמרה אשת העסקים בעלת מותג האיפור על דיכאון אחרי לידה שהיה לה, בפרק ששודר אמש ב"הקרדשיאנס".

כשאחותה, דוגמנית העל קנדל ג'נר הציעה שההורמונים של אחותה לאחר הלידה השתוללו, קיילי הסכימה. "בכיתי במשך, בערך, שלושה שבועות... כל יום, עד לנקודה שבה הייתי שוכבת במיטה והראש שלי פשוט היה כואב כל כך", הסבירה בעלת המותג "Kylie Cosmetics", בת ה-25.

קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קיילי ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אבל אני מרגישה טוב יותר מבחינה נפשית", היא המשיכה. "אני לא בוכה כל יום אז זה נהדר. אין לי ימים רעים עם הגוף שלי, יש לי ימים רעים מבחינה נפשית". עוד הוסיפה קיילי: "אני לא רופאה, אבל קראתי בגוגל שקוראים לזה "בייבי בלוז", כשזה לא נמשך מעל לשישה שבועות. אחרי כשישה שבועות התחלתי להרגיש טוב יותר, אבל בהחלט היה לי מקרה של דכדוך".

בהמשך הפרק, שצולם באפריל, קיילי חשפה שלא היה לה בילוי לילי כבר כמעט שנה. למרות שקנדל, בת 26, הזמינה את אחותה הצעירה לאירוע של "818 טקילה" בלאס וגאס, אשת העסקים חזרה בה ברגע האחרון כדי להישאר בבית עם בנה ובתה סטורמי בת ה-4. מאז שהפכה לאמא לשניים עם בן הזוג הראפר טראוויס סקוט, קיילי דיברה בכנות עם העוקבים שלה באינסטגרם על המאבקים שלה לאחר הלידה.

"זה לא קל, נפשית, פיזית, רוחנית, זה פשוט מטורף", אמרה כוכבת הריאליטי. "לא רציתי פשוט לחזור לחיים בלי להגיד את זה". ג'נר הוסיפה שלמרות ש"זה עשוי להיראות הרבה יותר קל עבור אנשים אחרים", היא התקשתה בעצמה.

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)