מעריצי משפחת קרדשיאן סערו בסוף השבוע לאחר שהראפר טראוויס סקוט, בן זוגה של קיילי ג'נר, נתפס בסטורי של האקסית שלו, הדוגמנית רוז'אן קאר, שנמחק לאחר מספר דקות, אך הספיקו לצלם את המסך ולהפיץ את זה ברשת בטענה כי סקוט בוגד באם שני ילדיו. דוגמנית האינסטגרם רוז'אן נקשרה לראשונה לטראוויס ב-2013, על פי דיווחים, בעוד הראפר החל בזוגיות עם ג'נר ב-2017 ושנה לאחר מכן הביאו לעולם את בתם הבכורה, סטורמי. ב-2019 שמועות נפוצו על כך שרוז'אן הייתה הסיבה לפרידה של קיילי וטראוויס באותה תקופה, כשרוז'אן הכחישה כל ספקולציה.

הסרטון שהופץ במהלך סוף השבוע מציג את רוז'אן מאחורי המצלמה בסט של צילום, כשטראוויס נראה ברקע. היא כתבה: "אני מביימת את obvi", עם סמיילי קורץ. עמוד חדשות באינסטגרם שיתף את הסטורי של הדוגמנית, שהחליטה לא לשתוק והגיבה: "אפילו לא הבנתי שהוא שם. כולכם צריכים להפסיק להנציח את החרא הזה".

העוקבים מיהרו למתוח ביקורת על רוז'אן, על כך שככל הנראה שיתפה הודעות שקשורות לקיילי בעבר, כאשר רוז'אן השיבה: "אולי אתם חושבים עליה כל היום, אבל אני בטוח שלא". הראפר גם החליט להתייחס לשמועות ברשת וכתב בסטורי שלו: "יש הרבה דברים מוזרים שצפים. בן אדם לא רצוי שיתף בתמונות שצולמו בסתר. מה שאמור היה להיות סט סגור בזמן שביימתי וידאו. אני אומר את זה בפעם האחרונה, אני לא מכירה אותה. בחיים לא הייתי איתה. אז תפסיקו עם משחקי הסייבר האלה ועם הסיפורים ההזויים", ובעצם הפנה אצבע מאשימה לדוגמנית. 

הדוגמנית הכעוסה לא נשארה חייבת והגיבה בסרטון באינסטגרם, שם אמרה בין היתר: "להגיד שאתה לא מכיר אותי ובחיים לא היית איתי, בזמן שלגמרי היית איתי? כולם ראו אותך איתי, יש לי תמונות וסרטונים איתך. אתה בוגד בכלבה הזאת כל לילה, כל העיר רואה את זה". 

עוד בשנת 2019 צצו דיווחים על רוז'אן וטראוויס לאחר שהזוג ככל הנראה פרסם תמונות ממקומות דומים, כאשר רוז'אן גם שיתפה את הכיתוב באינסטגרם: "תגיד ל-bd (בייבי אבא) שאמרתי תודה", שחלק מהמעריצים הציעו שזה מסר שיכול להיות מכוון לקיילי. כשהיא היא דחתה את השמועות, כתבה רוז'אן בסטורי שלה באינסטגרם בזמנו: "אף אחת מהשמועות האלה לא נכונה, זה רק האינטרנט שיוצר נרטיב שקרי. בבקשה תפסיק להפיץ שקרים ועזבו אותו, אותה ואותי לבד כי זה משפיע על החיים האמיתיים. תודה".

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)
קיילי ג'נר, טראוויס סקוט (צילום: רויטרס)