כמו תמיד במשפחת קרדשיאן, בנות המשפחה אוהבות לחגוג את האירועים שלהן בצורה הכי מפוארת שיש. הפעם הייתה זאת קים קרדשיאן שחגגה את יום הולדתה ה-42 בארוחת ערב חגיגית. בזמן שהגרוש שלה קניה ווסט מסובך עד מעל הראש בעקבות אמירותיו האנטישמיות, קים שיתפה תמונות באינסטגרם מהאירוע האינטימי, שכלל כמובן את אחיותיה, אמה קריס ג'נר ועוד בני משפחה וחברים.

הקבוצה סעדה בשולחנות ארוכים שקושטו בנרות בגבהים שונים כמרכז. האירוע תוכנן על ידי מתכננת המסיבות של המשפחה מינדי וייס וסוחר הפרחים ג'ף ליאת'ם. קים ששיתפה את התמונות כתבה: "אהבת יום הולדת". החגיגה המפוארת באה לאחר ניסיונה של קים לעשות טיול בנות באמצעות המטוס הפרטי של אחותה קיילי ג'נר, בלאס וגאס, אלא שהמטוס הפרטי הסתובב חזרה ללוס אנג'לס בגלל רוח קיצונית וחבורת הבנות הפסידה הופעה של הזמר אשר

החוויה הקשה של הקבוצה הסתיימה בצורה חיובית, כשאשר קלט את ניסיונותיה הקשים של קים להגיע להופעתו והזמין אותה לשוב."יום הולדת שמח קים! ראיתי את הפוסט, אני מבואס שלא הגעת להופעה אתמול בלילה. אבל תקשיבו, אתן מוזמנים לבוא מתי שתרצו", שיתף הזמר בסרטון. "אני יודע שאת עדיין חוגגת את יום הולדתך. ותוכלו לחגוג את זה בהופעה הבאה אם ​​תגיעו אז, או בכל פעם! יש לנו עוד שלוש הופעות".