מעריציו של השחקן זאק אפרון הזדעזעו כשראו את התמונות החדשות שלו עם מראה חדש ולא שגרתי, כשצולם על סט הצילומים של סרט חדש, שם יכנס לנעליו של המתאבק קווין פון אריק. בתמונות שהודלפו, הבוגר של "היי סקול מיוזיקל" לבש גופיה אפורה צמודה, מכנסי ג'ינס קצרים וקרועים, והשינוי שהצליח לעשות רעש ברשת - פאה חומה עם פוני קצר ושיער גלי.

לאחר שהתמונה הפכה לוויראלית, משתמשי טוויטר ערכו השוואה לנבל של הסרט "שרק" לורד פארקוואד - דמות בעלת שיער שחור קצר עם פוני שהייתה נמוכת קומה. "הוא נראה כאילו לורד פארקוואד נכנס בחדר משקולות", צייץ אחד ממעריציו, בהתייחסו לשרירים המנופחים של אפרון, לאחר שעבד עליהם קשה כדי להידמות לדמותו בסרט. "אני רואה שלורד פארקוואד התאמן," התבדח מעריץ אחר. "זאק אפרון הפך לאחיו האבוד של לורד פארקוואד", צייץ משתמש אחר בטוויטר. "ממש נראה כמו לורד פארקוואד על סטרואידים", סיכם מעריץ אחר.

עם זאת, אפרון לא נראה מוטרד יותר מדי מההשוואה מכיוון שהוא טרם הגיב על טירוף ברשתות החברתיות. עוד בספטמבר המראה המשונה של אפרון החל לעורר ספקולציות באתרי הרכילות וברשתות החברתיות, כאשר המעריצים החלו לחשוב שייתכן והוא ביצע ניתוח פלסטי בפניו. בריאיון לגיליון אוקטובר 2022 של מגזין Men's Health, סיפר אפרון כי הסיבה למראה המשונה שלו נובעת מתאונה שהעדיף עד כה לשמור בסוד. לדברי השחקן, הוא החליק בביתו ופגע עם הסנטר במזרקה בחצר, מה שגרם לשבר חמור בלסת.